Gå til innhold

Komplett Notebook 410


Broseen

Anbefalte innlegg

Neida jeg ville ikke på noen måte valgt en annen maskin, og spesielt etter at jeg leste testen i dag. Jeg har jo ikke hatt muligheten til å teste maskinen mot f.eks 1557 maskinene. Så nå føler jeg meg sikker på å ha gjort et godt valg. Min maskin har jo ikke samme specs som den testede, men jeg er godt fornøyd likevel. Ps. På min skjerm fins ikke et merke fra tastaturet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida jeg ville ikke på noen måte valgt en annen maskin, og spesielt etter at jeg leste testen i dag. Jeg har jo ikke hatt muligheten til å teste maskinen mot f.eks 1557 maskinene. Så nå føler jeg meg sikker på å ha gjort et godt valg. Min maskin har jo ikke samme specs som den testede, men jeg er godt fornøyd likevel. Ps. På min skjerm fins ikke et merke fra tastaturet.

Hva med tastaturet som får :thumbdown: "pepper" for å være dårilg, er du enig i dette?

Endret av dataatad
Lenke til kommentar

Nei faktisk ikke. Det er ikke lydløst, men at det er svikt i det er bare tull. Så dessuten at testpcens taster berørte skjermen når den er lukket. Det gjør ikke min i det hele tatt. Kanskje en feil på tastaturet til testpcen? Vet ikke jeg men mitt er iallefall helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...