wildv Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Kan det være rissikabelt å flashe et 9800Pro kort til XT? Kan kortet reddes om flashingen går galt? (PCI-kort?)
Xtra Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Ja hvis du flasher f. eks ditt R9800pro med et 6800U BIOS , så kan du ødelegge... og da må du ha et PCI-kort som du kan bruke for å flashe tilbake med.... men standard flash med rett BIOS trokke jeg kan ødelegge noe eller?
wildv Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Jeg har flashet et 9800pro-kort med en XT-bios. Etter flashingen forble skjermen svart... Tok selvfølgelig en backup av biosen, men når jeg prøver å flashe den tilbake (Ja, jeg har et PCI-kort...) så får jeg en feilmelding. Når jeg tvinger igjennom flashingen likevel, forblir skjermen svart. Er kortet mitt gone, eller er det noe muffens med backup-biosen? Jeg brukte AtiWinflash til å flashe og ta backup første gangen. Redningsforsøkene har jeg gjort i DOS. Er det noen som har biosen til et PowerColor Radeon 9800Pro AIW?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå