Gå til innhold

Immortal Nordic Alliance | WoW guild


Anbefalte innlegg

Ja da var dagen kommet da vår guild var klare til å skaffe medlemmer.

Litt informasjon angående guilden:

 

-Aldersgrense 16år

-Det er en Alliance guild

-Meningen med guilden er å ha tilgang til andre som du kan teame opp med eller trade items med og dra nytte av andres Professions. Kjempekjekt at noen kan skaffe leather "et eller annet" til de som trenger det. Bortsett fra det er meningen å spille og ha det gøy. Når medlemmene begynner å komme opp i greie PvP leveler, skal vi såklart arrangere Raids.

-Ja, vi skal spille på PvP server

 

Det står vel mer om hva Guilden står får på hjemmesiden vår.

 

Vi er foreløbig bare 5 medlemmer, alle norske. Guilden er ikke bare for norske spillere.

 

Til alle som er interesert, ta en titt på hjemmesiden vår: www.immortalnordicalliance.tk

 

Vi har noen små problemer med Join systemet på siden, så alle som har lyst til å bli medlem må sende mail til en av Guild-leaderne. Mail addressene finner dere på Members Info siden. Når du skal sende mail til oss prøv å få med alle punktene som står på Join siden.

 

Håper vi har mange intereserte WOW fans her ute!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er vel 4-5 stk også, kommer til å satse ganske hardt vi også, men tviler på om vi joiner noe guild..

 

Isåfall blir det et noe "Voksnere" guild evt lager vi et selv...

 

vi er 22-23 hele gjengen så..

 

Ikke for å fornærme noen, men den sida sliter litt :p (spesielt med dårlig engelsk)

Endret av Kellendil
Lenke til kommentar
Vi er 5 venner som skal satse "ganske" hardt på WoW.. Skal ikke være best men ikke langt i fra  Er dette noe for oss?

 

Ja, så absolutt. :thumbup:

 

Hørtes bra ut, men jeg ble litt "turned off" pga forumet..

 

Haha, ja forumet er ikke fikset enda. Den delen som er der er Wc3 forum.

Vi skal legge til WoW så snart så mulig. :yes:

 

Ville gjerne vært med, som den rollepsilleren jeg er. MEN siden dere har satt 16 års aldersgrense så er det vil ingen sjangs for at 15 år gamle jeg kan være med.. Får vel finne meg en anna guild da 

 

Vel det er du kan jo prøve å søke ;) . Skal se om jeg får med deg :thumbup:

 

Vi er vel 4-5 stk også, kommer til å satse ganske hardt vi også, men tviler på om vi joiner noe guild..

 

Isåfall blir det et noe "Voksnere" guild evt lager vi et selv...

 

vi er 22-23 hele gjengen så..

 

Ikke for å fornærme noen, men den sida sliter litt  (spesielt med dårlig engelsk)

 

Okey, da ser jeg gjerne at du også setter deg ned å lager en webside på ca. 12 timer du også og presenterer den får oss andre :roll: .

Som sagt er ikke siden ferdig, men får å få "fortgang" på ting så har vi lagt den ut slik den er fåreløbig. Ellers takk for meget konstruktiv kritikk :D

Endret av XzeroX10
Lenke til kommentar

tja, har lagd en del web prosjekt og brukt en del tid på det.. desverre så gidder jeg så skjelden å fullføre det..

 

sida som skulle bli WoW sida til guildet mitt (og kansje blir det om jeg gidder å arbeide mer med det en gang) http://wow.smallthoughts.net

 

Hobbyprosjekt som jeg styrer litt med når jeg har tid\krefter til overs:

http://www.kitchenwhore.net/

 

Begge sidene er nedlagt mer en 12 timers arbeid i, tro det eller ei (lærte meg php for å lage wowsida foreksempel)

 

Ikke meningen å starte en pissingcontest her, og kritikken var kansje ikke så konstruktiv, men.. så var det nå bare en meningsytring også da :p

Lenke til kommentar
Ikke meningen å starte en pissingcontest her, og kritikken var kansje ikke så konstruktiv, men.. så var det nå bare en meningsytring også da 

 

Neida, skjønner det. Kunne kanskje virke litt "sur" replien min men jeg respekterer helt og fullt andres meninger. :!: :thumbup: Måtte bare få fram at dette er ikke det endelige "produktet" :)

 

Men tilbake til topic:

 

Alle glade wow fans der ute som søker en guild; Send mail til oss.

Guilden vår passer basicly til alle som vil spille å ha det gøy. Ikke noe "Do as your leader commands you" her i gården. At vi har 16års aldersgrense er egentlig for å skremme bort fjortisser, men så er ikka alle det eller da (mentalt), så det er helt mulig å joine oss om du er under 16 og kan overbevise oss om at du er til en viss grad seriøs og ikke noe omg,RoXxor og alt det der

Endret av XzeroX10
Lenke til kommentar
Ja da var dagen kommet da vår guild var klare til å skaffe medlemmer.

Litt informasjon angående guilden:

 

-Aldersgrense 16år

-Det er en Alliance guild

-Meningen med guilden er å ha tilgang til andre som du kan teame opp med eller trade items med og dra nytte av andres Professions. Kjempekjekt at noen kan skaffe leather "et eller annet" til de som trenger det. Bortsett fra det er meningen å spille og ha det gøy. Når medlemmene begynner å komme opp i greie PvP leveler, skal vi såklart arrangere Raids.

-Ja, vi skal spille på PvP server

 

Det står vel mer om hva Guilden står får på hjemmesiden vår.

 

Vi er foreløbig bare 5 medlemmer, alle norske. Guilden er ikke bare for norske spillere.

 

Til alle som er interesert, ta en titt på hjemmesiden vår: www.immortalnordicalliance.tk

 

Vi har noen små problemer med Join systemet på siden, så alle som har lyst til å bli medlem må sende mail til en av Guild-leaderne. Mail addressene finner dere på Members Info siden. Når du skal sende mail til oss prøv å få med alle punktene som står på Join siden.

 

Håper vi har mange intereserte WOW fans her ute!! :thumbup:

Jeg har søkt om å få værmed... får jeg mail da eller hvordan hvet jeg om jeg er med?

Lenke til kommentar
Jeg har søkt om å få værmed... får jeg mail da eller hvordan hvet jeg om jeg er med?

 

Det viser seg at ingen av oss har mottat noen mail, men send en ny mail til :

 

[email protected]

 

Bare skriv på mailen:

 

Fornavnet ditt, mail addresse, navnet du har tenkt å bruke på charactern din, hvilken race du har tenkt å være, hvilken class og hvilke trade skills/professions du tror du kommer til å bruke. Vi kommer øyeblikkelig til å gi respons straks vi har sett på mailen din.

Endret av XzeroX10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...