Gå til innhold

lekseplan.tk - Hjelp med lekser

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:yes: Jeg fant en kul side i går. Den ble startet for 5 dager siden :p

Jeg har blitt medlem på forumet der også.... ( et lekse forum ). Men kan noen andre også bli med. Tror ikke Det er så mange som er medlem enda.

Hjelp med lekser

:yes:

Det er også dokument opplaster slik at du kan laste opp prøver og sånn!!

Synest dette var litt kult så jeg måtte bare poste det. Men fant ikke noe sted for dette så la det i søppel!! :p

Endret av jente19jentejente
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Javel... det kan være du gir faen, men det er ikke sikkert absolutt alle gjør det....

Jeg er nokså sikker på at det er en grunn til at den forrige reklametråden din ble stengt. Og jeg er enda sikrere på at det er en grunn til det.

Noe gale med deg eller???  :mad:

HVA R D A?!1111!!! :mad::mad: PMS LO!1

Skrevet

Er jo bare tragisk å spørre om det er noe galt med en person, bare fordi han eller hun missliker sida di (reklame for den osv) Går det ann å bli mer barnslig? Nei tror ikke det gitt... :p

Skrevet

Dersom reglementet sier at det ikke er lov å reklamere for andre sider, fora, etc. på forumet, så betyr det at den regelen er til for å overholdes. Ergo: Nei, du har ikke lov å reklamere selv om du er fjortis.

Skrevet
Dersom reglementet sier at det ikke er lov å reklamere for andre sider, fora, etc. på forumet, så betyr det at den regelen er til for å overholdes. Ergo: Nei, du har ikke lov å reklamere selv om du er fjortis.

javel... ok,

Dette er min mening:

PLz rediger den """regelen""" Admin :p

Skrevet

Jeg synes den var fin jeg.

Et bra tiltak. Du burde egentlig roses for stå-på-viljen din hvis du har laget den sida. Kjempejobb!!

Men jeg kan forstå de andres synspunkt i forhold til reklameringen.

Et lite tips til neste gang: Vær litt ydmyk og presenter sida di uten å reklamere.

Stå på du!

Pedagogen i meg har talt

Skrevet

Ja, da slutter vi både med reklame, og med krangling barn.

jente19jentejente: Vi har hørt om siden din nå, så neste gang får du en liten ferie.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...