-Teddy- Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 1. Jeg har ei 704 / 128 linje. Opplever gjerne at selvom jeg ser kula treffer bak hodet til typen jeg sikter på, så tar han ikke skade. (Kula har gått igjennom hodet på'n). Andre ganger er det bare aiminga mi som svikter Jeg kjører nå upd 80 cmd 80 rate 25000 Går det ann å få litt mer "perfekte" rates, og hvordan stiller jeg rates selv? Altså hvis jeg finner ut at hitboxn'n er helt gæærn og at jeg må sikte 1/2 meter foran typen for å treffe han, (dette er litt [les meget] overdrevet) hva skal jeg stille på, og i hvilken retning? 2. Jeg vi også lage mitt eget steamskin. Har hørt om www.ilovesteam.com, men får bare "You have not access to this site" når jeg prøver å gå inn på den. Der skal det visstnok være et program som man kan lage steamskins med. I og med at jeg ikke kommer inn på siden, kan noen laste det opp her om det ikke er veldig stort? (Og hvis det ikke er ulovlig da)
henbruas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hm... "You don't have permission to access / on this server." Merkelig
-Teddy- Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Hm... "You don't have permission to access / on this server." Merkelig Velkommen etter Noen som kan hjelpe? Spes ratsa er viktige!
Malux Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 prøv http://www.gamecenter.cz/Default.gcs?file_id=4338&download=1
Sigga Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Rates er det vel bare å prøve seg fram på, men du er vel vant til rates whining
Nicklas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Tror det passer bedre med rate 20000 når du har 80 - 80 på de andre. Eller 120 - 120 - 25000 eller hva det var.
Portalol Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) HL1 motoren klarer ikke mer en 20k i rate uansett, så det er likegyldig om den står på 25k eller 20... Jeg har lik linje og kjører fint på 80cl_updaterate og 101 cl_cmdrate EDit: og når dD whiner setter jeg updaterate til 101 merker stort sett ingen forskjell Edit2: cl_***Rate over 100 funker kun med "developer 1" , men developer blir stort sett sett på som litt på kanten å ha på... Endret 26. november 2004 av AmmO
-Teddy- Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 Har aldri fått det med meg; Hva gjør developer 1? Endrer aldri fps eller noe annet jeg har merket. Ikke developer 2 heller. Hvordan skal jeg prøve meg frem med rates da? Er det ikke noe slags "hitbox fixer" program?
DevN Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Det er kun to verdier for "developer", 0 og 1. "developer 1" bekrefter siste kommando. F.eks. om du har bundet en knapp til noe, så må du jo ta konsollen opp hvis du vil se hva du akkurat gjorde (av og til), men med "developer 1" vises siste kommando på toppen. Vet ikke hva slags virkning "developer 1" skulle ha på antall bilder pr sekund.
-Teddy- Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Det er kun to verdier for "developer", 0 og 1. "developer 1" bekrefter siste kommando. F.eks. om du har bundet en knapp til noe, så må du jo ta konsollen opp hvis du vil se hva du akkurat gjorde (av og til), men med "developer 1" vises siste kommando på toppen. Vet ikke hva slags virkning "developer 1" skulle ha på antall bilder pr sekund. Var det jeg trodde og, at det bare var to, men så hørte jeg om flere folk som bruker "developer 2". Lettlurt, jeg neida... Og flere har sagt at setter man på developer 1 får man 100fps. Men whatev... Noen som vet om hvordan jeg kan få stilt ratsa bedre? Hvis jeg spiller mot bots (noe jeg aldri gjør) så merker jeg at jeg treffer der jeg sikter... Men det skjer aldri online, uansett hvor noob folka jeg spiller mot er. ex_interp 0 Det skader vel ikke, i og med at da stiller den seg selv? Eller bør jeg stille den manuelt? Evt hva gjør den egentlig? Hva brukes den til?
-Teddy- Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Kan noen hjelpe meg med å fixe gjennomsiktig console på dette skinnet? Vil veldig gjerne ha det Ikke jeg som har laget det altså, men det tror dere vel ikke heller.
Portalol Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Prøv dette: Sett developer på 1. Sett fps_max til 300. se inn i en vegg, se hvor mye fps du får da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå