Gå til innhold

LG 6-7 Megapixel neste.


t_k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
får jo flere mpixler enn vanlige kameraer snart :o

Som Canons produktsjef har uttalt: Hadde ikke vært noe problem å presse inn 50-100 megapixler i et ordinært kamera, men det ville ikke gitt gode bilder.

 

At det nå kommer mobiltelefoner med alt fra 4-7 megapixler garanterer absolutt ikke gode bilder. Er optikken som har det meste å si, og denne er uansett laber på mobiltelefoner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
får jo flere mpixler enn vanlige kameraer snart :o

Som Canons produktsjef har uttalt: Hadde ikke vært noe problem å presse inn 50-100 megapixler i et ordinært kamera, men det ville ikke gitt gode bilder.

 

At det nå kommer mobiltelefoner med alt fra 4-7 megapixler garanterer absolutt ikke gode bilder. Er optikken som har det meste å si, og denne er uansett laber på mobiltelefoner.

Optikken har så mye å si!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Stemmer det at kvaliteten ikke er så bra ja, selv så syns jeg det er ganske unødvendig når kvaliteten er såpass dårlig at det ikke egner spes. til fotografering og så legge det inn på pc'n eller printe ut. Da foretrekker jeg helelr et digi.cam. :) Så jeg syns nå det er nok med en megapixel eller to.

Lenke til kommentar

Nå som flere mobiler har fått kameraer på 1,3 megapiksel begynner de jo nesten å kunne brukes til noe, men det er jo ikke akkurat slik at man kan ta å printe ut disse og sette dem i et album. Selv ikke på mitt Olympus Mju:300 blir bildene like bra som på et vanlig, godt kamera.

 

Mitt gamle Fuji digitalkamera med 1,5 megapiksler tar bilder som er mange ganger bedre enn bla. Siemens S65, som ligner mer på de bildene som kommer ut av det dårlige VGA-webcammet mitt...

 

Selv om LG lover 6-7 megapiksler så tviler jeg på at de kan måle seg med f.eks et Leica kamera på 5 megapiksler.. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...