Aasgaard Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Slik eg har forstått det så kjem alle servere for europa til å ligge i Paris. Servere vil bli oppdelt etter språk, og ikkje etter land. UK server vil ligge i Paris, så vil også server for Tyskland/tysk språk. Dette er korrekt. Det er ikke snakk om at servere skal være for england, tyskland eller frankrike, de blir engelskspråklige, franskspråklige eller tyskspråklige. Dette fordi tyskere og franskmenn har sine egne versjoner av spillet på sitt språk. Alle servere er lokalisert i Frankrike. Det blir derfor litt rart å be om en skandinavisk server. Ingen andre land/områder har dette, det er bare servere for tre av de viktigste språkene (uansett hvor spillerne måtte befinne seg).
SilverCRX Skrevet 1. desember 2004 Skrevet 1. desember 2004 Dette er korrekt. Det er ikke snakk om at servere skal være for england, tyskland eller frankrike, de blir engelskspråklige, franskspråklige eller tyskspråklige. Dette fordi tyskere og franskmenn har sine egne versjoner av spillet på sitt språk. Alle servere er lokalisert i Frankrike. Det blir derfor litt rart å be om en skandinavisk server. Ingen andre land/områder har dette, det er bare servere for tre av de viktigste språkene (uansett hvor spillerne måtte befinne seg). Filler'n da, hadde håpt på å slippe dansk, norsk og svensk på general-chatten ved å velge en non-scandinavian server jeg..
MindTooth Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Stemt, og ligger i signaturen min Hadde vært kult med Nordic WoW server, mindre ping. Men vi får se Blizzard velger å gjøre.. Mvh Birger
Aasgaard Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hadde vært kult med Nordic WoW server, mindre ping. Men vi får se Blizzard velger å gjøre.. Sier seg jo selv at det ikke blir bedre ping. _Alle_ servere står i Paris, uansett språk.
MindTooth Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hadde vært kult med Nordic WoW server, mindre ping. Men vi får se Blizzard velger å gjøre.. Sier seg jo selv at det ikke blir bedre ping. _Alle_ servere står i Paris, uansett språk. Hehe, sorry! Leste ikke helt jeg.. Men hovedsaklig, kult med scandi-server! Bare folk ifra norden
Pansergnom Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Syns det er rart jeg hvis svenskene får sitte der i fred med gigabit linjene sine De burde satt noen servere i Sverige Endret 2. desember 2004 av MetiCx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå