Campari Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Slik jeg har forstått det har Medal Of Honor Pacific Assault kommet ut i butikkene. Noen ivrige gamere som har testet dette spillet? Tråkker PA i salaten og serverer oss et nytt lineært krigspill? Eller har utviklerne fått til noe nytt som gjør dette til det første ordentlig gode WW2 spillet? Venter spent, med få forventninger
Glipp Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Slik jeg har forstått det har Medal Of Honor Pacific Assault kommet ut i butikkene. Noen ivrige gamere som har testet dette spillet? Tråkker PA i salaten og serverer oss et nytt lineært krigspill? Eller har utviklerne fått til noe nytt som gjør dette til det første ordentlig gode WW2 spillet? Venter spent, med få forventninger gfx'ene er veldig bra.. ellers er det egentlig det samme oplegge.. bare litt nye ting å tang her å der... masse bra effekter osv....... last ned demoen å se
Gunfreak Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 det er veldig mye av det samme som AA, men jeg liker spillet av en merklig grunn, kan ikke fordra AA. men PA liker jeg. det er så klart mye rare ting som jeg syns de kunne ha droppet, en alt i alt er det et kult spill.
Campari Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Slik jeg har forstått det har Medal Of Honor Pacific Assault kommet ut i butikkene. Noen ivrige gamere som har testet dette spillet? Tråkker PA i salaten og serverer oss et nytt lineært krigspill? Eller har utviklerne fått til noe nytt som gjør dette til det første ordentlig gode WW2 spillet? Venter spent, med få forventninger gfx'ene er veldig bra.. ellers er det egentlig det samme oplegge.. bare litt nye ting å tang her å der... masse bra effekter osv....... last ned demoen å se Uff.. Demoer... "Grøss Grøss"... Har blitt lurt mang en gang av det... Nei, jeg stoler heller på en drøss av anmeldelser og noen forumreaksjoner...
Griffin Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 AA synes jeg var konge, synes fortsatt det... Vant faktisk PA på en konkurranse på nett... Angrepet på Pearl var jo skikkelig heftig synes jeg...Mye mer intenst enn Omaha Beach på AA. Grafikken har jo fått seg et løft... Noget lineært er det, men det gjør ingenting. Plager ikke meg et øyeblikk. Synes egentlig PA virker som en blanding av MoHA og CoD... Har ikke testa multiplayerdelen ennå, men har høye foventninger. Spiller ligger helt i min bane og jeg gir spillet terningkast 5...en sterk sådan. Får ikke 6 nettopp pga. at en ikke kan angripe fra flere vinkler sånn som på f.eks. Far Cry.
Kremsprut Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 AA synes jeg var konge, synes fortsatt det...Vant faktisk PA på en konkurranse på nett... Angrepet på Pearl var jo skikkelig heftig synes jeg...Mye mer intenst enn Omaha Beach på AA. Grafikken har jo fått seg et løft... Noget lineært er det, men det gjør ingenting. Plager ikke meg et øyeblikk. Synes egentlig PA virker som en blanding av MoHA og CoD... Har ikke testa multiplayerdelen ennå, men har høye foventninger. Spiller ligger helt i min bane og jeg gir spillet terningkast 5...en sterk sådan. Får ikke 6 nettopp pga. at en ikke kan angripe fra flere vinkler sånn som på f.eks. Far Cry. Er dette spillet vært å skaffe seg??? Synes MoH serien er bra, men COD er BEDRE. Hva synes dere?
Desdichado Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Er dette her et raskt spill? Tenker da grafikkmessig. Flashpoint, Söldner, Joint Ops er eksempler på spill som ikke er raske mens HL2, Quake3, Unreal er raske spill.
Kremsprut Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 jeg syns PA knuser COD gi meg en grunn da
Gunfreak Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 jeg syns PA knuser COD gi meg en grunn da alt ser en smule mer ekte ut, våpen, lys, lyd. lyden er helt fantastisk. dette er det første spillet jeg kan spille med høy lyd uten å ble sliten i øra etter 1 minutt, atmosfæren er utrolig god.. action som får blodet til å pumpe syk fort. spillet har også noen svakheter. det at de rett som det er skal drive å skyte ned fly, det er veldig slitsom og ikke spesielt morrsom. når man kommer langt nok ut i spillet må ma til og med fly. noe som ikke har gøy heller. det ødleger stemninga, grafisk sett er spillet 10 hakk over COD. syns finden fremdeles tåler litt vel mye. når man bruker rifler er det greit, der holder det ofte med 1 skudd, men når man bruker MG'r SMG'r så tar det mange skudd før de stryker med. PA er hel klart bedre en COD og expantion til COD. syns jeg da. men jeg tror BiA kommer til å ble utrolig mye bedre,
M@R7!N Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Ikke sammenlign dette spillet med Cod en gang, er en skam (grøss) Super linært spill, og loading overalt
razh0r Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Personlig synes jeg PA er stilig. Hittil har jeg bare bynt på Boot Camp, men det føles virkelig mer som om jeg er med i selve handlingen nå!
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 (endret) Jeg syntes demoen var laff. Selve spillet er skikkelig kult. Om du liker scriptede krigsspill, så vil du elske MoH: PA. Skikkelig kult de gangene man får sånn kor/instrumental musikk i bakgrunnen... Også kult med mellomsekvensene. Så er det litt arti med de "hero moment" greiene, som er mer eller mindre valgfri (som oftest i allefall). Noen av minusene er: -Grafikken er dårlig i forhold til at det henger seg opp og går tregt ofte (se specs i profil) (Ikke ta meg feil på dette! Grafikken er kjempe fin, men det er bare at den krever så forbanna mye!) -Granat kastinga suger (typisk MoH) -fysikken kunne godt blitt finpusset litt -spillet er kort, alt for kort. Nogen lunde slikt som HL2 Skulle ønske at det aldri sluttet, jeg! -AI'en er noen ganger mektig irriterende. -Multiplayer har for få moduser, samt at det er lite nytt her. Men ellers er spillet mektig bra (om du ikke er så forbanna kritisk til scripting som noen her på forumet ). Alt i alt vil jeg gi spillet 8/10 (Jeg er anmelder for ei lita avis *skryte skryte*) EDIT: Glemte å si at jeg gikk igjennom spillet i går... Og når kjøpte jeg det? I går... Endret 27. november 2004 av MeTa][iC
Gunfreak Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 en av de kuleste brettene er bloody ridge. tar helt av, først skøyt jeg ut 500 skudd med mg'n så brukte jeg opp all ammoen i granden til til slutt sto jeg der bare med min trusty colt. det var adrenalin det
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 en av de kuleste brettene er bloody ridge. tar helt av, først skøyt jeg ut 500 skudd med mg'n så brukte jeg opp all ammoen i granden til til slutt sto jeg der bare med min trusty colt. det var adrenalin det Joda, kul bane, det. men det skulle vært mindre scriptet akkurat der. Slik at om du var god, ville du ikke trengt å gå tilbake så raskt, mens om du var dårlig, ville kanskje haugen blitt tatt!
Campari Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Vel, 8/10 er ikke verst. Og jeg overlever definitivt et skriptet krigsspill, så lenge det ikke blir et irritasjonsmoment. Noe CoD ofte var. Håper bare intelligensen er sterkt forbedret, og at man føler seg i en krig, og ikke som en "agent behind enemy lines"...
Gunfreak Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 det lønner seg å se the thin red line før man spiller det, så man kommer i the mood. det er opplagt at flere brett er inspiret av denne filmen, samt windtalkers(hater den filmen) og pearl harbor
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 det lønner seg å se the thin red line før man spiller det, så man kommer i the mood. det er opplagt at flere brett er inspiret av denne filmen, samt windtalkers(hater den filmen) og pearl harbor Vi har visst ganske lik ssmak, jeg synes Thin Red Line er skikkelig bra, mens Windtalkers og Pearl Harbor er ekte....møkk.... Vel, 8/10 er ikke verst. Og jeg overlever definitivt et skriptet krigsspill, så lenge det ikke blir et irritasjonsmoment. Noe CoD ofte var. Håper bare intelligensen er sterkt forbedret, og at man føler seg i en krig, og ikke som en "agent behind enemy lines"... I Pacific Assault er du ALDRI alene. Irritasjonsmoment? Tja, jeg holdt vel på å rive av meg håret da jeg skulle fly. Ikke at jeg er dårlig til å fly, men de forbanna dumme japse flyene fløy jo inn i meg med en gang! I tillegg så måtte jeg begynne et godt stykke tilbake hver gang jeg døde, da jeg skulle bombe båtene. Det kan vel regnes som et irritasjons moment, men det må være det eneste... BTW: Om du kjøper spillet er det lurt å oppdatere det først, med den 64mb store patchen som er sluppet ut. Den kan fikse en del på ytelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå