FenrisC0de Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jo, jeg holder på å laste ned Dark age of camelot 14 day free trial. Men er det sånn at jeg må registrere meg (oppgi bankkonto nr osv) for å spille de 14 gratis dagene? http://www.nzone.com/object/nzone_daocnewf..._downloads.html
Flexi Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 så ikke at det sto no om det... men hvis du må det, og ikke vil betale så kan du slette accounten din før de 14 dagene har gått(tror jeg)
FenrisC0de Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 ja men jeg har ikke kredittkort, har bare bankkort, og orker ikke styre med paybycash osv bare for å teste DOAC.. heh
Crisko Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Lasta ned 14-days trial fra fileplanet i sommer, måtte ha kredittkort nummer for å kunne lage account, så tror nok det er her også desverre.
FenrisC0de Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Så jeg har ingen mulighet til å spille DOAC uten kredittkort eller paybycash konto?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå