Gå til innhold

Final Fantasy X !!!


Neme

Anbefalte innlegg

Jes !

Endelig ! Jeg har Final Fantasy X !!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ! Jeg gleder meg til Fredag så jeg får satt klørna i en PS2 og faktisk spilt det.

Ganske irriterende å sitte med spillet i henda men ikke få spilt før om 2 dager :/

Kom i posten idag, fra Akermic. Slapp porto siden jeg forhåndsbestilte !

Skal dere her på Gamer.no ha en test av det eller ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-29 12:07, nemetiss skrev:

Jes !

Endelig ! Jeg har Final Fantasy X !!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ! Jeg gleder meg til Fredag så jeg får satt klørna i en PS2 og faktisk spilt det.

Ganske irriterende å sitte med spillet i henda men ikke få spilt før om
2 dager
:/

Kom i posten idag, fra Akermic. Slapp porto siden jeg forhåndsbestilte !

Skal dere her på Gamer.no ha en test av det eller ?


 

Håper det er bedre en de begredlig kjedelige FF-spillene som har vært i de siste årene. Men det er jo mange som kjøper de uansett, så formelen er val den samme :sad:.

 

AtW

Lenke til kommentar

Virker som det er noen misfornøyde sjeler der ute.

Noen er misfornøyd med lipsyncen´, andre med store borders og at det ikke er worldmap. Jeg derimot har hittill ikke møtt på en eneste ting i det spillet jeg ikke liker. Jeg har spilt rundt 27 timer og jeg er frelst.

Dette spillet er så vakkert, musikken fantastisk og IMO har det ikke vært et bedre party i noe RPG før:

 

Lulu;en mørk og mystisk kvinne.

Khimari Ronso; en kriger som bruker minimalt med ord, men alikevel har en sterk personlighet.

Auron; den overlegne mentoren.

Yuna;den "ferske" uskyldige summoneren.

Tidus;den ungdommelige blitzball spilleren.

Rikku;Al Bhed jenta som har en frisk og morsom måte å være på.

Wakka;En blid blitzballspiller, med mye tanker i hodet.

 

Aeonene er også noen av de beste og Spheregrid systemet fungerer bare så bra.

Hittill har FFVIII vært min favoritt, men dette ser nå ut til å forandre seg. Jeg har nesten ikke tenkt på noe annet en FFX siden mandag. Det går utover skolegangen, men skitt au. Life is short; play more.

 

PS: Denne posten kan virke litt subjektiv og tullete, men det er fordi jeg har blitt trollbundet av FFX.. og jeg klarer ikke tenke helt klart.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: novastrum på 2002-05-30 11:47 ]

Lenke til kommentar

det jeg synes er så konge med final fantasy er at spillene i serien ikke har noe med hverandre og gjøre, dvs. at en ikke trenger spille toeren for og forstå treeren og det er aldri forsent og bli hekta på FF :smile: jeg spilte mye ffiv, det var konge. skal teste 7 og 8 snart også. en venn har ffx og likte det ikke.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-30 11:46, novastrum skrev:

[....]

Hittill har FFVIII vært min favoritt, men dette ser nå ut til å forandre seg.

[....]


 

Jeg håper for min skyld at du mener FF VII (jeg likte ikke VIII)....

 

Vil ha FF IX&X til PC nuh!

Lenke til kommentar

Det er uuuuuutrolig bra!!! Sittet foran PS2'en min flere dager på rad nå. Var innom hysj-hysj da jeg så ffx, bare måtte ha det. Har ikke akkurat angret;) Sinnsyk grafikk!!!:D

 

Setter det som det beste spillet til nå, sammen med MGS2, på PS2....

 

Do not underrestimate.....:cool:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-01 00:56, LarsC skrev:

Quote:


Den 2002-05-30 11:46, novastrum skrev:

[....]

Hittill har FFVIII vært min favoritt, men dette ser nå ut til å forandre seg.

[....]


 

Jeg håper for min skyld at du mener FF VII (jeg likte ikke VIII)....

 

Vil ha FF IX&X til PC nuh!

 

jeg mente faktisk FFVIII. FFVII kommer på en annen plass og IX på siste (av PSX spillene).

Jeg spilte FFVIII først, så det er sikkert derfor jeg liker det best. Men for all del FFVII er genialt det også..

Lenke til kommentar

Jeg var jo så dum at jeg kjøpte FFX jeg også, så nå er jo DEN sommeren ødelagt... Håper det blir mye regn. :wink:

Det har vært FFVII som har vært min favoritt hittil, kom liksom ikke så inn i FFVIII. Husker når Sephiroth drepte Aeris i FFVII, det kom som et sjokk på meg. Var i dårlig humør hele neste dag...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har to andre Squarespill til PS1 som heter Paradise Eve 1&2. Bruker ganske likt combat-system som FF, men der kan man bevege seg rundt mellom omgangene også. Og det er kun humans og "real to life" grafikk..altså ikke folk med digre ører og vandrende katter og piggete hår som er like høyt som dem selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...