Gå til innhold

Bra tegneprogram(til å lage navn)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk :!:

Kremt....Hvor stort er Photoshop fullversonen :dontgetit: Ikke det at jeg skal laste ned fullversonen men.. :innocent:

Endret av FuJJi
Skrevet

Anyway....Jeg skjønner ikke helt åssen jeg skal bruke det...Det er ikke noen tøffe skrift typer der! :ermm: Og går det ann å lage noe som ligner nova lys eller flammer rundt navnet jeg har lagd?

Skrevet

Dere som har såpass små versjoner av Photoshop har enten småutgaver eller piratsoftware. Aktiv komprimering og "ripping" er effektive hjelpemidler i warezscenen, og de kan få store programmer på flere CD-er helt ned i 200 MB.

Skrevet
Anyway....Jeg skjønner ikke helt åssen jeg skal bruke det...Det er ikke noen tøffe skrift typer der! :ermm: Og går det ann å lage noe som ligner nova lys eller flammer rundt navnet jeg har lagd?

døh, photoshop har ingen skrift typer, det bruker fontene du har installert i windows\fonts\

søk etter movie fonts på google, da kommer du garantert over noe bra noe, har ingen link i bakhånda akkurat nå.

Skrevet (endret)
Anyway....Jeg skjønner ikke helt åssen jeg skal bruke det...Det er ikke noen tøffe skrift typer der! :ermm:  Og går det ann å lage noe som ligner nova lys eller flammer rundt navnet jeg har lagd?

døh, photoshop har ingen skrift typer, det bruker fontene du har installert i windows\fonts\

søk etter movie fonts på google, da kommer du garantert over noe bra noe, har ingen link i bakhånda akkurat nå.

Takker

*edit* Finner lite

Endret av FuJJi
Skrevet (endret)

Ja, photoshop er best, men kan se litt komplisert ut ved første øyekast, lover deg at hvis du virkelig setter deg inn i det, så får du mye igjen (for pengene, hehe)...

Photoshop ebook liten start på veien...

EDIT: fant bare sia, dont kill the messenger hvis den er dårlig... hvis den ikke funker, bare søk etter en ny...

Endret av Mixy89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...