Mixy89 Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 og, som jeg tidligere har sagt, det med musikken er min feil... surra med codecene..... Greit, det er ikke mester frags, men det var litt fint, der hvor jeg "glapp musa" og fikk headshot på feil fyr, med AWM.... du klager på ett dårlig frag på CS_assault, senere klager du på bare de maps... LOL... Jeg har ikke lagt til noen skins i CZ... shield enig, men jeg likte det headshottet kommentarene, enig, men drit på draget da jeg sletta alle dem filer etter å ha tatt opp... kvaliteten suger pga. at det dropper til 13fps, når jeg bruker fraps, noen som har tips til andre programmer?
-Teddy- Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har aldri brukt det, men skrive startmovie (eller noe) i console og navnet på demoen, og så fps på demoen skal gi deg en masse bmp filer. Disse kan du sette sammen til en film med videomach. Har aldri brukt det, bruker kun fraps, så er ikke helt sikker på kommandoene.
Mixy89 Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Ja, har hørt om det jeg og, men det blir store unødige filer, finnes det andre programmer som kan "ta opp det som skjer?"
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Det blir ikke store filer når du tar bmp filene inn i Videomach (da konverterer du dem til .avi for eksempel).
Mixy89 Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 jaja, men uansett, det er endels tyr med å liksom ha 4-500 bmp filer, for så å legge dem sammen liksom, mye lettere med fraps...
-Teddy- Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 PC speccs Mixy89? Btw den nye filmen din var litt lengre, noe som var bedre. Fremdeles litt (les veldig) rotete med fragsa. Ser ikke alle fragsa pga fades begynner for tidlig. Ta en titt på noen filmer på www.csflics.net så kan du få inspirasjon =) jeg mistet nesten motet nmår jeg så "toppfilmene" for første gang da. Men har "lært å leve med det at andre er 1k ganger bedre enn deg"
Mixy89 Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 JA, jeg har sett masse sånne eolithic type filmer, av moviemakers.... tar det som en trøst at liksom det er firmaer som har laget dem specs: 3,0 ghz pentium 4 x800 pro 1024mb 400mhz ram 1x 120gb hdd 7200rpm 1x 160gb hdd 7200rpm forslag?
chokke Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 her mer mine meninger: -JEG (personlig) HATER filmer med skjold og auto sniper (lavmål!) -switcha for fort etter fragsa -hakka -for fort spilt -ingen musikk eller lyd Det var vel det.
Christerm Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Altså, du spør om respons og flere har gitt det. Respons er ikke nødvendigvis positiv, noe som det ser ut som du tror, du blir jo sur når folk sier hva de mener.. Får vel gi respons jeg også da Minus: Hakkete(!!) public frags skjold... cs_assault (hater det) blaning av cs og cs:source (?) tekst som "the nice aiming" og "1 shot 426 dmg"(kan jo se det, du spiller jo pub!!!) mange rare transitions.. ingen musikk.. Pluss: Ehm.. Tross alt v.2 Ikke for å være negativ liksom, bare litt respons
cheeplix Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 (endret) Greit, det er ikke mester frags, men det var litt fint, der hvor jeg "glapp musa" og fikk headshot på feil fyr, med AWM.... Ligner mistenkelig på autosniperen blaning av cs og cs:source (?) Er Condition Zero. Ikke CS:S... Endret 27. november 2004 av Cheezcake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå