mr. fotball Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Jeg har klart gull på alle tingene unntatt "destroy targets". Tidsfristen går greit, det er lett å ødlegge alle målene, men å lande viste seg å være vanskelig. Jeg klarer ikke mer enn 90% på position score og 95% på overall. Er det noen triks eller spesielle metoder som må til? Takker for all hjelp! Edit: Leif Endret 23. november 2004 av mr. fotball
mbskywalker Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) bruk KUN minigunen. da skulle det gått å få platina Endret 23. november 2004 av mbskywalker
mr. fotball Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Får fortsatt kun 90% på position score og 95% på overall. Må man lande på en spesiell måte?
Skurupu Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 bruk KUN minigunen. da skulle det gått å få platina Er platina mulig? Jeg har 100% på de aller fleste, men har ikke mer enn gull.
mbskywalker Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 hehe, nei. Mente bare at det går veldig lett da, jeg landa flere sekunder før jeg trengte for å få gull liksom.
mr. fotball Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Jeg klarte det! Fant løsningen på et annet forum. Jeg måtte lande i samme "retning" som landingsstripen. Kanskje litt dårlig forklart, men et annet tips er å gjøre det i første person.
mbskywalker Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 jeg fikk 100% på position selv om jeg ikke landet med stripa
Melfacion Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 jepp. er bare å lande midt i den røde markøren. regner med at du veit det, men hvis du trykker inn L3 så retter helikopteret seg opp. er bare å beregne det i god avstand... jeg sleit som verst på dette "oppdraget" da L2 og R2 knappene mine virker når de vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå