Gå til innhold

Hvem spiller Americas Army Operations?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:w00t: AA er et flott spill !

Jeg hadde før 78 honor, men eksprimenterte med egenlagde hacks (lol), og ble busta. Så kontoen min ble sletta og jeg ble ip banna. Fikk endret ip og er back on the track med =]E[=DalixaM.aH (Uten hacks denne gang, he he).

Er nå 46 honor =/

xfire anyone?

Skrevet

Jeg hadde før 78 honor, men eksprimenterte med egenlagde hacks (lol), og ble busta. Så kontoen min ble sletta og jeg ble ip banna. Fikk endret ip og er back on the track med =]E[=DalixaM.aH (Uten hacks denne gang, he he).

Er nå 46 honor =/

xfire anyone?

Til pass for deg. ;)

[dsr] er medlem av AASA, som er en samling av AAO admins som prøver å ta cheaters.

Vi kjører egne ban-lister, samt lister som blir lagt ut på AASA.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er nå 46 honor =/

xfire anyone?

lol...

Skrevet
Spilte AA før. Kom vel opp i 32 honor eller noe, spilte stort sett pipelineSF.

Fett spill, men kjedelig i lengden :p

Klart det blir kjedelig når du kun spiller et brett.

Det er 27 andre brett som du oxo kan prøve ;)

Skrevet

Har spilt litt, har ikke så mye spille tid ATM, den jeg har går til Guild Wars.

Men må si at AA er et at av de kuleste Multiplayer FPS, og det er gratis =).

Skrevet

Heiter shuttle76 da ikke kun shuttle var ledig

Meget tøft spill dette,har tatt alle tester og brukte noen dager på det ja :D

• 5 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg vil nå ta opp denne tråden igjen! Vet den er 1 måned gammel idag. Men lurer på om noen spiller her fortsatt?

Jeg har en ny account. Grunnet jeg bruker 44 honor acc som Noob-Account. Jeg har 77 på [soldaT]-={NSF}=- om noen kjenner meg.. :)

BTW: Om dere ikke vet om det, så er har Americas Army en ekstra liten morsomhet, som er på: www.aaotracker.com der du tracker kills, deaths etc. Veldig morsomt. Vet endel spill har fått dette nå: BFV for eksempel. Men husk å regg dere på aaotracker da =) www.aaotracker.com

www.norsf.com :w00t:

Endret av Saltnesen
Skrevet

Ja, jeg var ikke sikker. Men hvertfall BFV og AA har det. Noe som jeg syntes gjør at spillet blir mer morsomt. Samt honorsystemet på AAO gjør at du alltid har noe og sikte etter. Som jeg syntes er morsomt.

Skrevet

Jeg spiller fortsatt AAO med gjevne mellomrom. Har spilt det siden det kom ut for leenge side :p Et virkelig bra spill jeg har mye morsomme minner fra.

Er for tiden honor 54.

Knall spill :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...