KompleX Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=22029. Er for trøtt og syk til å lage en guide, men dette er utrolig morsomt! Basicly så lar det deg spawne Combine soldater, striders, rebels, antlions you name it! Her er et eksempel: "npc_create_equipment weapon_ar2; wait; npc_create npc_combine_s" Spawner en combine med Owerwatch. "npc_create_equipment weapon_shotgun; wait; npc_create npc_citizen" Spawner en citizen med hagle. "npc_create_equipment weapon_rpg; wait; npc_create npc_citizen" Spawner en citizen med RPG (Rocket launcher altså) Headcrabs og zomier er lettere. Da du ikke trenger kommandoene for våpen (altså npc_create_equipment weapon_ar2;) Headcrab blir: "npc_create npc_headcrab" Zombie blir: "npc_create npc_zombie" Så kan du binde det alt sammen, og dermed lager kamper av - forholdsvis stor skala. Eks: bind "b" "npc_create_equipment weapon_ar2; wait; npc_create npc_combine_s" Spawner en combine med Overwatch hver gang du trykker B! Det er også Impulse 82 og Impulse 83. Disse spawner buggy og den hover dingsen. Trøtt og sliten som sagt, så skyld på det hvis dette ble helt gresk. Sjekk guiden.
Imho Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Knall! Edit; takk for fin guide! Endret 23. desember 2004 av Imho
Cruento Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Det skal jeg prøve, hørtes gøy ut! Er det noen grense for hvor mange NPC'er man kan spawne?
henbruas Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Det skal jeg prøve, hørtes gøy ut! Er det noen grense for hvor mange NPC'er man kan spawne? Niks, men det blir ganske laggete etterhvert.
ZlummGlumm Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Bare litt synd at combine soldatene du lager ikke sammarbeider, hadde vert fint om noen viste hvordan man satt dem i skvadroner. Noen som veit hva commandoen er for nova prospekt soldater er?
Portalol Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 når jeg skriver npc_create npc_combine så klikker spillet
brillan Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 når jeg skriver npc_create npc_combine så klikker spillet npc_combine_s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå