Gå til innhold

Hvilken kaffeavtale er best?

bfisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Til min store glede hører jeg rykter om at bensinstasjonene nå snart legger ut 2005-avtalene for salg. Siden dette er min første sesong med bil, er jeg nødt til å ha en eller fler slike avtaler. Kaffe er essensielt.

Hvilken kjede er det som har flest stasjoner i sørnorge?

Hvilken kjede har best kaffe?

Er det store prisforskjeller?

I nærheten av meg har jeg to statoil, en shell, tre esso, og en hydro texaco. Tipper det blir Statoil.

Drikker dere kaffe, evt har noe erfaring med disse avtalene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøp en av hver. ser jo stilig ut med forskjellige koppeholdere/krus på dashbordet :)

Jeg trodde det bare var statoil og hydrotexaco som hadde slike avtaler. Men, men jeg tar nok feil. Håper det kommer cola avtale snart.

Endret av EskimoBob
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Vi har flere Statoil-kopper.

Skrevet

kjøpte selv en statoilkopp i går!

Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre bensinstasjoner, men hos statoil får man også fylle opp sin tøffe kopp med kakao, flere kaffetyper og te ;)

Skrevet

Det er jo faktisk ganske ideelt. På statoil i Arendal sa de at de ikke solge 2005-koppene før 1. desember. Får høre på Harebakken, da. Det er vel sånn at de gjelder på alle stasjonene i hele landet?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på kaffe...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Tar bussen ned til byen og kjøper meg en halvliter kaffelatte nå jeg. Damn, jeg er lett å påvirke.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Slushmaskinene vi har på jobb koster 50k per stk. Hva gjør en slik? Jo, den kjøler ned saft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...