tbend Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Som sagt, jeg hat sotte en halv time akkurat hær, men sliter med å komme vidre.. noen som ka hjelpe en gammel venn i nød? Det er hær helikopteret kommer....
Zeph Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Er det City 17 og første gang du møter helikopterert meiner eg du berre skal unngå å bli drept mens du kjem deg ut av syne og vidare på brettet. Men det finnest ein eigen tråd for dette kalt "Stuck in HL2 tråden" elns
tbend Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 HVisste ikke om det tråden... Skal jeg bare vente til hellien blir lei av å leite etter meg?
Stig_W Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 HVisste ikke om det tråden... Skal jeg bare vente til hellien blir lei av å leite etter meg? Da kan du vente lenge... Når helikopteret er ute av synsfelt løper du et lite stykke og finner ly bak ett eller annet som ligger i veien. Kun et litt stykke av gangen og du vil komme deg vekk derfra helskinnet.
tbend Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Pussi, har lett etter dører og alt,, eneste jeg ser et den dær saken som henger i taket med det dær tauet ned.....! Hvis dere skjønner!
stengah Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvis jeg ikke husker feil så skal du løpe rett frem og litt til høyre den veien du peker på screenshottet. Der borte en plass skal det være en eller annen slags åpning du kan løpe inn. Det bør uansett ikke være vanskelig å finne ut ved å løpe litt rundt og kikke. Bare å loade tilbake når du har funnet ut hvor man skal hvis du blir skutt på mens du leter.
Gromit Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 DU skal snu deg 180 grader. bruk brekkjernet for å få vekk platen over hodet og løpet innover til du ser en gang som går innover på venstresida.
colakork Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 jepp bare snu deg helt rundt løp opp på den lille avsatsen og helt bakerst ved det "fortauet" er det ei dør.... gå inn der... også er du videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå