Anterialis Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Kommer opp i min datamaskin, og alt ser ut til å fungere. Går gjennom wizarden i msn messenger, og ser meg selv. Men når jeg skal begynne å bruke kameraet så fungerer det ikke. Det står at kameraet brukes i noe annet program, og derfor ikke fungerer. Jeg bruker det ikke i noe annet program :s Noen som har noen forslag til hva det kan være? På forhånd takk EDIT: Kameraet er koblet til via firewire. Går det da? Endret 22. november 2004 av w3p
Anterialis Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Never mind. Fant det ut. Du kan ikke kjøre webcam via firewire, du må bruke usb-kontakten...
arielfaaland Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hvordan fant du ut av det? har aldri funnet ut av det uansett om jeg bruker USB
Anterialis Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Jeg bare kobla til med usb to miniusb inn i kameraet, og det fungerte som webcam i msn mm. Husk at du må ha en driver for å kjøre usb... Jeg fant min på sony.com eller noe :s husker ikke helt..
RogerA Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hei. Hadde et innlegg her som ble borte?? Prøver igjen. Ja du kan bruke firewirekablen, test ut denne siden Virker utmeket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå