Jokko88 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Som noen av dere sikkert vet er det laget en Half-Life mod der man kan drepe forskerne på uendelige måter. Modden er her. Det jeg lurer på er om det vil bli laget en slik mod til Half-Life2. Det ville vært sykt stilig med den nye fysikken.
Caddy Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Steike.. Den MÅ testes... Også håper vi den kommer til hl2 jah... Det hadde blitt SYKT, rett og slett SYKT fet...
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Har jeg faktisk aldri prøvd ... og det er et under. Så noe perverst voldelig ut, men det liker vi. Får håpe han fortsatt har nok fritid til å konvertere da.
TCi Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Arrrrrg.. my eyes, my eyes! Klarte ikke komme lenger enn framsiden... *grøss* Værste webdesignet jeg har sett denne måneden.
Jokko88 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 (endret) Arrrrrg.. my eyes, my eyes! Klarte ikke komme lenger enn framsiden... *grøss* Værste webdesignet jeg har sett denne måneden. Ja sida er dårlig, men modden er genial! Han som lagde modden har ikke oppdatert sida på to år, så jeg tror ikke at han kommer til å lage Half-Life 2 mod. Jeg håper at noen andre vil lage en slik mod. Går det ann å konvertere modden over til Source motoren? Endret 22. november 2004 av Jokko88
Jokko88 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Her er en annen side som har "tatt" over.
M@R7!N Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Funker moden i steam også? Gidder ikke innstallere Half Life (non steam) bare for å spille moden.
Jokko88 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Skrevet 29. november 2004 Funker moden i steam også? Gidder ikke innstallere Half Life (non steam) bare for å spille moden. Ja, du bare installerer modden inni Half-Life mappa i team mappa. Så vil modden være på "Third party games" på play games i Steam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå