CharoX Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Jeg skal legge saken klar: Har nå kommet til et sted på HL2 som jeg rett og slett ikke klarer (har prøvd 25 ganger nå). Det kan være det samme hvor jeg er på spillet, for jeg har lest i guider, hjelpetopics og alt mulig mulig rart. Får litt dårlig samvittighet når jeg sier dette, men jeg trenger en kode som kan hjelpe meg. En eller annen Gud-modus eller noe, bare for denne gangen. Er himla lei av å aldri klare det. Så, hvis noen kan forklare på en NØYE og DETALJERT metode hvordan jeg kan få til en kode som kan hjelpe meg, er det fint. Takk på forhånd. Og hvis dere kommer over noen morsomme koder, kan dere alltids legge dem ut her. Finnes jo annet enn juksekoder og! PS: Er egentlig helt imot koder, men nå er det rett og slett krise. Jeg MÅ ha hjelp.
Iminzilion Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 hva med å forklare hvor du er så kan kansje noen hjelpe til?
Bear^ Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Gå til steamapps\username\half life2\hl2\cfg og åpne config.cfg i notepad. Let frem til "toggleconsole" og sett den til "\". Lagre. Start HL2 på vanlig måte, når HL2 er starta (menyen) går du i options, keyboard og velger advanced. Der klikker du av for "enveloper console". Start et HL2 game. Trykk på "|" (rett under escape) og konsollen kommer frem. I konsollen skriver du "sv_cheats 1" for å gjøre tilgjengelig cheats. Så skriver du "god" og du er udødelig.
CharoX Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 (endret) Okei, jeg skal si hvor jeg er, strandet midt inni Ravenholm, med ikke noen andre våpen enn hakka og Gravity Gun, 30 i helse, 0 armor og med en skokk av den raske Zombietypen på alle kanter. Dette er dessverre den eneste saven min, og jeg har nødig lyst til å starte hele greia på nytt. Fortvilet situasjon... Endret 21. november 2004 av CharoX
chokke Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 ravenholm er ikke noe stress da, et annet tips er å ikke bruke ammo i ravenholm
CrazyOne Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Okei, jeg skal si hvor jeg er, strandet midt inni Ravenholm, med ikke noen andre våpen enn hakka og Gravity Gun, 30 i helse, 0 armor og med en skokk av den raske Zombietypen på alle kanter. Dette er dessverre den eneste saven min, og jeg har nødig lyst til å starte hele greia på nytt. Fortvilet situasjon... du kan jo også bare trykke på new game, velg kapittel 6 (Ravenholm kapitlet) og begynn på nytt av ravenholm... Det er kanskje den enkleste løsningen på problemet ditt.
Plomma2 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hehe Jeg er så paranoid for at sånt skal skje, så jeg har 8 saver, så jeg kan leve litt trygt.
Iminzilion Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 HeheJeg er så paranoid for at sånt skal skje, så jeg har 8 saver, så jeg kan leve litt trygt. hehe. esje den eneste som er paranoid på slikt
chokke Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 HeheJeg er så paranoid for at sånt skal skje, så jeg har 8 saver, så jeg kan leve litt trygt. meg og, save 5-6 ganger i kapittelet før ravenholm, sånn just in case
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå