Gå til innhold

Half-Life 2, morsome screens!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for å snurre ting som kan snurre må man velge de med secondfire når man har valgt shotgun, deretter snurrer man på musehjulet (hvis du har det), da ser du at tallene ved siden av det du har valgt enten går opp eller ned, når de er på minus snurrer de til høyre og når de er pluss snurrer de til venstre (ble det riktig?)

 

man fryser tilden med hl2_physgun, flytt det du vil flytte med venstremuseknapp og frys det med høyre :thumbup:

 

 

HL2 akrobatene :p

post-169-1104778171_thumb.jpg

Lenke til kommentar
for å snurre ting som kan snurre må man velge de med secondfire når man har valgt shotgun, deretter snurrer man på musehjulet (hvis du har det), da ser du at tallene ved siden av det du har valgt enten går opp eller ned, når de er på minus snurrer de til høyre og når de er pluss snurrer de til venstre (ble det riktig?)

 

man fryser tilden med hl2_physgun, flytt det du vil flytte med venstremuseknapp og frys det med høyre :thumbup:

 

 

HL2 akrobatene :p

Jeg har prøvd det med feks monitor, men det går ikke pga skjermen blir limt fast i bakken :no:

Lenke til kommentar
lots and lots of babies :!:

 

 

da dette bilde ble tatt orka ikke PCen min lenger, hakket som FY :thumbdown:

Hehe, første gang jeg holdt inn høyreklikk med babyer så klikket maskinen og gikk ut av HL2 :D + jeg fikk error, men det går fint nå. Nå har jeg klokket skjermkoretet :D

Logisk. :D

SKJERMKORTET!

 

Er det ikke lov å skrive en feil? Jizez

Lenke til kommentar
Hurra! Dette var rett og slett MORRO! Steike!

Jeg vet jeg vet. Ganske morro er det ja :wee:

____________________________________________________________________

Han her må ha det ganske vondt!: :ohmy:

Ja, jeg gikk også litt berserk med rocketlauncheren hvis dere ser i bakgrunnen. :p

Lenke til kommentar
lots and lots of babies :!:

 

 

da dette bilde ble tatt orka ikke PCen min lenger, hakket som FY :thumbdown:

Hehe, første gang jeg holdt inn høyreklikk med babyer så klikket maskinen og gikk ut av HL2 :D + jeg fikk error, men det går fint nå. Nå har jeg klokket skjermkoretet :D

Logisk. :D

SKJERMKORTET!

 

Er det ikke lov å skrive en feil? Jizez

Err, ikke sånn ment. :roll:

 

Bare det at HL2 funka uten probs, først når du klokka skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...