cindy100 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 hei, jeg har en venn i n. norge som har en videofilm, tatt opp i hellas i sommer, som jeg gjerne ville se... er det mulig å sende dette over nett?? eller må fila brennes og sendes meg med snailmail...??? vi har begge 2045/250 hastighet..
sssh Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jepp, mye er mulig.. Men jeg vil anbefale å ligge unna overføring via MSN, de har en lei tendens til å bryte overføringa av uvisse årsaker. Spesielt kjipt når det gjelder store filer som i ditt tilfelle. Da er det bedre å stykke fila opp i zip på 100MB eller så.. Bruker selv DC++, og det er helt genialt. Men det krever litt kunnskap for å bruke dette programmet, spesielt i deres tilfelle..
cindy100 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Hei, tusen takk for svara, jeg kjenner til dc++, tenkte ikke at jeg kunne bruke det programmet...fixer jeg det ikke så zipper vi
Gunnar_ Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 For å få bedre hastighet, sikkerhet osv bør dere heller bruke FTP. En person setter opp en server med f.eks FileZilla: http://sourceforge.net/projects/filezilla/ Lager en bruker og gir den brukeren tilgang til mappen hvor filen ligger. Den personen må også åpne en port i routeren sin, default port for FTP er 21, men du kan velge hvilken du vil så lenge du velger samme i FileZilla server configen.
cindy100 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 hei, vi prøver det også!! tusen takk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå