div_ Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Noen som har gjort det.....De gnåler om ha orginal av strek koden på GPU eska..Skal jeg sende dette med post eller, de sier forokopi ikke holder, så hvorden skal jeg sende det..Merkelig om du må vandalisere esker og ikke bruke mail i disse dager når du skal sende dette
Khalifen Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Legg den inn på Steam. Veldig enkelt. Har gjort det selv. Ingen problemer!
div_ Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 (endret) ÅH, nice! Vel får sette meg inn i dette litt senere i uka og laste ned min Lovlige kopi...Men hva gjorde du med strekkoden på eska?` åh denne gjelder vel kun om du vil ha spillet i dvd tilsendt tildtand. Kan jeg brenne spillet til dvd og installere det fra den.Det må da kunne gå. Har jo betalt for dette, 1 år siden.. Endret 20. november 2004 av div_
MrLee Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 hvis du tenker på steam nedlastingen, så installeres denne når du laster den ned for å si det slik. Du kan ta backup av filene, hvis du vil ha en backup på DVD ja, slik at du ikke trenger å laste det ned på ny
div_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Bra! for en vil jo kunne reinstallere spillet, men så ser jeg at du kan få det for 299kr på leftdal, så det er uansett verd å kjøpe
MrLee Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 jeg forstod det som at du hadde en sånn verdikuppong fra ATI skjermkort? da "har" du jo allerede en kopi...trenger bare registrere koden på steam, og laste det ned og spille?
div_ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 I guess, men det stod noe om strekkode for vertifisering og greier.....uansett kjekkest å ha det med orginal innpakkning for se hva jeg gjør.
bamsefar Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Original Innpakkning ja. Bortkastet våss. Ventet selv på det for å få manual og alt, men det eneste du får er en liten lapp med kontroller og key. Eneste grunnen jeg ser nå for å ikke kjøpe på steam/bruke ticket er at man ikke har linje til å nedlaste det, eller man ikke har dvd-brenner, for det er utvilsomt kjipt å måtte nedlaste det på nytt igjen.
Vice Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Original Innpakkning ja. Bortkastet våss. Ventet selv på det for å få manual og alt, men det eneste du får er en liten lapp med kontroller og key. Eneste grunnen jeg ser nå for å ikke kjøpe på steam/bruke ticket er at man ikke har linje til å nedlaste det, eller man ikke har dvd-brenner, for det er utvilsomt kjipt å måtte nedlaste det på nytt igjen. Litt enig der ja. Valve har gjort det de kan for at det lovlige produktet ikke skal gi kunden noe som helst merverdi enn det de som laster ned spillet ulovlig får.
Idioteque Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Er nok Vivendi som står for manual/innpakning, eller ?
Vice Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Er nok Vivendi som står for manual/innpakning, eller ? Nei, manual finnes ikke til Steam-versjonen heller...
h00v3r Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja det er skuffende at de ikke har med manuel. glede meg til den, men neida det var ingen der. Skuffende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå