Gå til innhold

Bruke HL2 ticket?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har gjort det.....De gnåler om ha orginal av strek koden på GPU eska..Skal jeg sende dette med post eller, de sier forokopi ikke holder, så hvorden skal jeg sende det..Merkelig om du må vandalisere esker og ikke bruke mail i disse dager når du skal sende dette
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ÅH, nice!

Vel får sette meg inn i dette litt senere i uka og laste ned min Lovlige kopi...Men hva gjorde du med strekkoden på eska?`

åh denne gjelder vel kun om du vil ha spillet i dvd tilsendt tildtand.

Kan jeg brenne spillet til dvd og installere det fra den.Det må da kunne gå. Har jo betalt for dette, 1 år siden..

Endret av div_
Skrevet

hvis du tenker på steam nedlastingen, så installeres denne når du laster den ned for å si det slik.

Du kan ta backup av filene, hvis du vil ha en backup på DVD ja, slik at du ikke trenger å laste det ned på ny :)

Skrevet

Bra! for en vil jo kunne reinstallere spillet, men så ser jeg at du kan få det for 299kr på leftdal, så det er uansett verd å kjøpe

Skrevet

jeg forstod det som at du hadde en sånn verdikuppong fra ATI skjermkort? da "har" du jo allerede en kopi...trenger bare registrere koden på steam, og laste det ned og spille?

Skrevet

I guess, men det stod noe om strekkode for vertifisering og greier.....uansett kjekkest å ha det med orginal innpakkning

for se hva jeg gjør.

Skrevet

Original Innpakkning ja. Bortkastet våss. Ventet selv på det for å få manual og alt, men det eneste du får er en liten lapp med kontroller og key. Eneste grunnen jeg ser nå for å ikke kjøpe på steam/bruke ticket er at man ikke har linje til å nedlaste det, eller man ikke har dvd-brenner, for det er utvilsomt kjipt å måtte nedlaste det på nytt igjen.

Skrevet
Original Innpakkning ja. Bortkastet våss. Ventet selv på det for å få manual og alt, men det eneste du får er en liten lapp med kontroller og key. Eneste grunnen jeg ser nå for å ikke kjøpe på steam/bruke ticket er at man ikke har linje til å nedlaste det, eller man ikke har dvd-brenner, for det er utvilsomt kjipt å måtte nedlaste det på nytt igjen.

Litt enig der ja. Valve har gjort det de kan for at det lovlige produktet ikke skal gi kunden noe som helst merverdi enn det de som laster ned spillet ulovlig får. :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...