Gå til innhold

Hvilken av disse 2 AMD-cpu'ene yter best?


Uxzuigal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zalman CNPS7000B-CU er en av de bedre kjølerne som er å få. Finnes en del andre fra f.eks Thermalright og Swiftech som du finner hos Microplex, men disse må man kjøpe vifte ved siden av.

 

Hvis du velger en der du kjøper vifte separat, så anbefaler jeg at du kjøper en vifte som flytter mye luft, så tar du med en viftestyring så du kan regulere kjølinga opp mot hva ørene din tåler :)

Lenke til kommentar

Kult :) Bestilte da min PC nuh, men har droppet vifte, min maskin:

 

-TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2048MB Dual PackKit w/two matched PC3200 DDR DIMMs

-Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 2nsPCI Express,"Ultra/1960PCX TV-DVI GS"

-AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHzSocket 939, 512KB cache, BOXED

-Asus A8N-SLI Deluxe Hovedkort S939 PCI-EnForce4 SLI, 4xSATA2, Dual-GbLAN, ATX

-Lian Li Fulltower PCV2000, Aluminium (Sort)

 

Satser på at dette kicker litt mer og er mer stabilt en den jeg har nå :)

 

 

Edit:

Kom foresten på 12864NOK med frakt ;)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke 1GB ram og et 6800GT kort? Istedet for 2GB RAM og et 6600GT?

Hehe, si det:)

 

Vel, jeg trenger mye ram, spiller MMORPGs, og de er verdens verste ram slukere, 6600GT er et bra nok kort, banker mitt GFFX5950U uansett, det er også bare midlertidlig til jeg får meg jobb og neste generasjons kort slippes ut på markedet:)

 

Uff, kabinettet var dyrt.. 2800 spenn!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke 1GB ram og et 6800GT kort? Istedet for 2GB RAM og et 6600GT?

Hehe, si det:)

 

Vel, jeg trenger mye ram, spiller MMORPGs, og de er verdens verste ram slukere, 6600GT er et bra nok kort, banker mitt GFFX5950U uansett, det er også bare midlertidlig til jeg får meg jobb og neste generasjons kort slippes ut på markedet:)

 

Uff, kabinettet var dyrt.. 2800 spenn!

Du har jo valgt ett HK med SLI. Gjøp 1stk 6800GT så kan du kjøpe ett til senere (når prisen har falt masse). :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke 1GB ram og et 6800GT kort? Istedet for 2GB RAM og et 6600GT?

Hehe, si det:)

 

Vel, jeg trenger mye ram, spiller MMORPGs, og de er verdens verste ram slukere, 6600GT er et bra nok kort, banker mitt GFFX5950U uansett, det er også bare midlertidlig til jeg får meg jobb og neste generasjons kort slippes ut på markedet:)

 

Uff, kabinettet var dyrt.. 2800 spenn!

Du har jo valgt ett HK med SLI. Gjøp 1stk 6800GT så kan du kjøpe ett til senere (når prisen har falt masse). :)

Sant, men venter heller på disse neste generasjons kortene, NV50 er det vel?

(NV45nå?)

 

Kjøper 2 av "budsjett++" klassen der og klokker til "bedre" :)

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd :)

Lenke til kommentar

Takker B|Real, syntes mitt evne felt var litt vagt selv, vurderte å endre det, men lo det være :)

 

- - - -

 

Hehe, kjøpte denne CPUen, fordi den vistnok skal ha veldig godt overclockings potensiale, slik som XP2500+ av Athlon XP CPUene. Dette 3D Kortet kjører alt på markedet uansett, det er trossalt bedre en GFFX5950U , som er et ganske bra kort:)

 

Edit:

Også veldig vansklig å få 6800GT til PCI Express, kun XFX som har det, med en uendlig lang leverings tid:)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...