Gå til innhold

HL2 krever nytt skjermkort


rasputin_g

Anbefalte innlegg

hva er 54 cm høyt, svart, og sier tsjugg-tsjugg-tsjugga-tsjugg i ett kjør? (se topic)

 

Half-Life 2 er helt konge, men smertegrensen hva angår loading, hakking og fps er nådd. nå er det virkelig på tide å kaste ut SR9000 kortet mitt. sikler litt på dette kortet. vel, egentlig sikler jeg på dette, men det får være måte på. 9800-kortet koster allerede like mye som en PS2 med minnekort og to kontrollere. regner uansett med at 9800pro holder en stund.

 

men;

 

hvorfor er hightech 200 kr dyrere enn sapphire og powercolor? (selv uten den stilige viften).

dersom jeg kjøper et standardkort og senere monterer kembovifte, mister jeg garantien?

er det noe som tyder på at prisene kommer til å synke mye i løpet av kort tid? (innen februar)

 

litt avsporing: bør jeg bytte fra XP2000+ til 3200+, eller fra PC2700 512 mb til PC3200 1024 mb for spilling? skal bytte begge, men en ting av gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OM jeg får lov så vil jeg gjerne anbefale deg Hightech Excalibur X800PRO jeg har dete kortet og personlig så syntes jeg det yter vanvittig bra.. Det er et VIVO kort og jeg har flasha biosen for å åpne de siste 4 pipesene slik at d er et fullverdig XT kort.

 

ligger på 106.5 fps på stresstesten i CS:Source

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...