Sirslask Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) heg har hl2 hinbook da så den står det mye i men ikke mye om g-man men hva vil dere vite Jeg vil vite alt om G-man. (direkte oversatt fra boka)g-man er en mystisk agent som kansje eller kansje ikke reprensenterer rouge* goverment*. han har en gravelly, mocking* stemme som tends to put emphasis i rere steder en setmme som går fort og sakte unprdictably*, as han ikke er komfortabel med mensekelig speech* *vet/husker ikke hva er fornoe Jeg har forsøkt å oversette resten for deg: G-Man er en mystisk agent som kanskje eller kanskje ikke representerer en uavhengig regjering. Han har en alvorlig, hånende stemme som har en tendens til å legge trykk på rare steder, en stemme som uforutsigbart går fort og sakte, fordi han ikke er komfortabel med menneskelig tale. Og det var ikke mye der vi ikke visste fra før. Takker siden jeg ikke er helt stø i engelsk men visste dre også at Gordon er Alyx´s romantic crush on? finn mer ut her EDIT:Leif stakk innom Endret 22. juni 2005 av Little slask
Akira Kurosawa Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Rise and shine, Mr. Freeman. Rise and shine. Not that I wish to imply you have been sleeping on the job. No one is more deserving of a rest. And all the effort in the world would have gone to waste until...well, let's just say your hour has come again. So...wake up, Mr. Freeman. Wake up and...smell the ashes Hehe har alltid trodd han sa: Wake up and...smell the hasjis :!:
Backspace_89 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 jeg har spillt deler av eneren og toeren. har sett mange bilder av half-life 2 og Garry's mod, men en ting lurer jeg på. HVEM POKKER ER G-MAN?! er det bare en tulling med koffert eller hva?
Campari Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ja, han loffer rundt og sørger for at Gordon alltid har arbeid å utføre...
perpyro Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Rund HL1 og det kommer klart frem hvem G-Man er.
howzer Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Det gjør det vel ikke akkurat... Eller hvem mener du han er, perpyro?
pogcj Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Rund HL1 og det kommer klart frem hvem G-Man er. Det eneste vi vet da er at G-Man har blitt vår nye sjef...
perpyro Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Klart fram var vel å ta i litt men man får vite mere om han i HL en i HL2 der han kun starter spillet og avslutter det på en litt kryptisk måte. Virker som G-Man kontrollerer at hendelsene går riktig for seg samtidig som det kan se ut som han befinner seg til en viss grad i en fjerde dimensjon ettersom han kan komme og gå på forskjellige steder som det passer han. I slutten av HL kunne man velge å gå inn i portalen som et tegn på at man godtok avtalen men man kunne også la være og da ble man teleportert til en annen verden full av monstre. En administrator med andre ord.
howzer Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 At G-Man antakelig er en "sjef" el.l. sier jo fortsatt veldig lite om hvem han faktisk er. Hvem representerer han? Hva vil han oppnå? Hvor er han fra? Har han noen overnaturlige krefter?
TCi Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 G-Man er ikke direkte en "sjef". Han er sannsynligvis en talsmann for en frigjøringsgruppe et sted i universet. Dette er skrevet tidligere i tråden. G-Man er en mystisk agent som kanskje eller kanskje ikke representerer en uavhengig regjering. Han har en alvorlig, hånende stemme som har en tendens til å legge trykk på rare steder, en stemme som uforutsigbart går fort og sakte, fordi han ikke er komfortabel med menneskelig tale. Han har ikke overnaturlige evner som vi vet. Teleporteringen styres enten av han selv, eller av de han jobber for. Vi skal visstnok få vite hvem han er i Half Life 3.
co2 Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 G-Man er ikke direkte en "sjef". Han er sannsynligvis en talsmann for en frigjøringsgruppe et sted i universet. På hvilken måte da? Er det ikke mer sannsynlig det er noen som er i kontroll av "visse evner" som prøver å utnytte konflikten? G-man tok parti etter hvem som bydde mest, så da er det vel usannsynlig at de kjemper imot noen overmakt.(Combine?)
TCi Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 (endret) G-Man er ikke direkte en "sjef". Han er sannsynligvis en talsmann for en frigjøringsgruppe et sted i universet. På hvilken måte da? Er det ikke mer sannsynlig det er noen som er i kontroll av "visse evner" som prøver å utnytte konflikten? G-man tok parti etter hvem som bydde mest, så da er det vel usannsynlig at de kjemper imot noen overmakt.(Combine?) G-man nevner noe om hans arbeidsgivere eller noe. Husker ikke helt for det er en stund siden jeg var inne i dette her. Det er ikke G-man som tar parti etter hvem som betaler mest tror jeg. Han kan ikke jobbe alene (noe han selv antyder). Gordon Freeman er åpen for høyeste bud ja, han ble ansatt av Dr. Breen for å drive ut frigjøreingsgruppen. Dessverre for han slo det tilbake. Endret 22. august 2005 av TCi
Cell_v14 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) Husker dere ikke ena?!, han hadde tilstrekkelig tilgang i zen, han jobber i zen !, hvem han jobber for trenger vi ikke å vite før 3'a, men vi vet arbeidsplassen. EDIT: kl er jo halv 8 om morran Endret 23. august 2005 av Cell_v14
howzer Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Med andre ord, perpyro, så kommer det slett ikke klart frem hvem han er
Campari Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Husker dere ikke ena?!, han hadde tilstrekkelig tilgang i zen, han jobber i zen !, hvem han jobber for trenger vi ikke å vite før 3'a, men vi vet arbeidsplassen. EDIT: kl er jo halv 8 om morran Xen, ikke Zen.
TCi Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Husker dere ikke ena?!, han hadde tilstrekkelig tilgang i zen, han jobber i zen !, hvem han jobber for trenger vi ikke å vite før 3'a, men vi vet arbeidsplassen. EDIT: kl er jo halv 8 om morran Xen er ikke hvor G-man er fra. Xen var en dimensjon av en sort som ble brukt som en mellomstasjon for teleporteringen av folk på jorden (Black Mesa). Den ble oppdaget ved et uhell. Menneskenes innvirkning der fikk The Combine til å invadere jorden.
Cell_v14 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 lol jeg sa ikke hvor han var fra, sa bare hvor arbeidsplassen hans var, etter mitt intrykk så jobba han no der i 1'na hvertfall
TCi Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 lol jeg sa ikke hvor han var fra, sa bare hvor arbeidsplassen hans var, etter mitt intrykk så jobba han no der i 1'na hvertfall Vel, han viste seg aldri i Xen, så hvordan du kunne tro det vet jeg ikke.
Campari Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 lol jeg sa ikke hvor han var fra, sa bare hvor arbeidsplassen hans var, etter mitt intrykk så jobba han no der i 1'na hvertfall Som nevnt her, Xen er ikke G-Mans arbeidsplass...
Sirslask Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Noen som trenger mere fra min kjere bok? Jeg digger den boka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå