Bruun Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 HL:S skal være oppdatert med de samme menneske-teksturene som i Blue Shift, så jeg tviler på at der er værre. En kamerat av meg sa forøvrig også at HL:S var helt bortkasta, men som sagt så lønner det seg å kjøpe sølvpakken hvis du alikevel skal ha Half Life.
Windoge Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Er Half-Life Source ute? I såfall, kan ikke noen være vennlig og poste et par skjermbilder slik at enkelte får se?
EviLEddiE Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Og hva med oss som har kjøpt HL2 retail (ikke Collector's Edition, som ikke finnes i Norge enda) i butikk? Slik som det ser ut for øyeblikket, så må de som har denne, kjøpe spillet på nytt (Silver Pack) for å kunne ha glede av HL:Source. Og dessuten er det jo langt ifra alle som har bredbåndet til å laste ned sulamitten. Hårreisende, sier nå jeg! Takke meg til Half-Life 1 med HD-grafikkpakken, evt Leakfree når denne er klar.
Ravn Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Er Half-Life Source ute? I såfall, kan ikke noen være vennlig og poste et par skjermbilder slik at enkelte får se? http://home.broadpark.no/~mkjosas/HL1s/index.html
bensinkanna Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Med hd packen til blue shift trur jeg ikke dette blir så ille, men vil fysikken inneholde ragdoll? kan noen sende bilde av dette?
Dipso Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Er mulig det kommer noen updates etterhvert også til hl:s, er lov å håpe iaffal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå