Gå til innhold

"mini" Lan Pary er linja rask nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan, jeg skal ha 6-7 venner av meg hjemme hos oss på et slags mini lan der vi skal spille litt cs, litt doom3, wolfenstein og CoD over internett, har lyse 4/4 mbit vil dette holde for oss 7 på likt? eller vil det lægge for mye. Hvis det vil lagge hva er maks anbefalte antall personer? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dc er jo ulovlig så det gjør man ikke på lan :p

satt 5 stk på en 2500/640 linje og kjørte cs, alle hadde ping på rundt 50-60 (max)

\\sp33D

Skrevet

satt 5 stk på en 2500/640 linje og kjørte cs, alle hadde ping på rundt 50-60 (max)

\\sp33D

DC++ i seg selv er ikke ulovlig, ser ikke noe galt med familiefilmer :p

Skrevet

\\sp33D

Dc++ er jo langt ifra ulovlig.....

Skrevet

Det er ulovlig å laste opp kopibeskytta materiale, som du kan gjere med MSN, mIRC, http, ftp, BT, DC++ osv osv...men ingen av dei er ulovlige av den grunn.

Skrevet

Linja di holder i massevis! Har selv lyste 10/10.. Jeg kan jo ha server på denne linja med 40 spillere på serveren.. Så 7 stykker på skal gå fint.. Så lenge en makk ikke stikker av med all bånnbredden med å laste ned fra dc som de andre nevner..

Skrevet
DC++ er ikke ulovlig nei! Men å laste end materiale som andre har rettighetene på er ulovlig.

er det vel ikke! er ikke lov å distrubiere materiale andre har rettighetene på, heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...