Gå til innhold

bytte 7610 mot 6260


raatass40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det spørs hva du er ute etter,jeg har 7610 og er veldig fornøyd med den

Jeg er vel ikke ut etter noe spesielt, bryr meg ikke om radio blant annet, da det som oftest er dårlig dekning når du bruker den, og mp3 bruker jeg bare som ringetoner.

Er det noe du kan nevne som er +eller- med 7610?

Det som er bra er selfølgeli kamera. Skjermen er vel like bra som på 6260. Kan være litt vanskelig å bli vant med tastene men jeg hadde ingen problemer med det. Den har bra batteri levetid 3-4 daga med spilling, musikk, sms osv.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har ikke noe negativt å si om den,pluss er god skjerm,et bra kamera(kan ikke erstatte dig-kamera),synes tastene er fine,er vanesak å venne seg til dem,har selv store fingre,men ikke noe problem å skrive med den.Som sagt før så tar det 4-5 dager før jeg må lade,skriver en del sms

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

For å snu det på hodet: Jeg hadde ikke byttet bort min 7610 mot en 6260. Synes ikke 6260 hadde noe særlig fint design, og spesielle taster. Mange som ikke synes at 7610 er noen perle heller, men den har i alle fall en stor og god skjerm, og et litt "trendy" design på en måte.

Lenke til kommentar
jeg har en 7610 jeg, og hadde gladelig  :D byttet mot en 6260. tror nok det er en my bedre telefon....  :dribble:

6260 er større, tyngre, dårligere taster, mye dårligere kamera..

 

Men, 6260 har jo sine fordeler. Nesten 1000 kr billigere, og radio og stereo er jo noe det :)

Har ikke alle mobiler med radio, hvertfall Nokia, radio med stereolyd da?

Lenke til kommentar
jeg har en 7610 jeg, og hadde gladelig  :D byttet mot en 6260. tror nok det er en my bedre telefon....   :dribble:

6260 er større, tyngre, dårligere taster, mye dårligere kamera..

 

Men, 6260 har jo sine fordeler. Nesten 1000 kr billigere, og radio og stereo er jo noe det :)

Har ikke alle mobiler med radio, hvertfall Nokia, radio med stereolyd da?

Nei det er ikke så mange mobiler fra nokia som har radio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...