Gå til innhold

Half-Life: jeg står fast!(kanskje spoiler)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

spiller i ravensburg eller hva det heter, men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre! noen som kan hjelpe?

her er et screenshot så dere veit hvor jeg er

Endret av headcleaver
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bua er det en swithc som flytter vogna som henger i lufta. Dermed gjelder det og komme seg opp i høyden og følge takene bortover til du treffer presten.

joe

Skrevet

Satt fast der i noen timer selv. What to do: Løp nedover, høyre ved den svinge-saken. Ned mot høyre hele tiden. Så spawner et par folk, kill de, og klatre opp på taket.

Grunnen til at jeg satt fast var sikkert samme som deg: Fant ikke veien ned til høyre med en gang :)

Skrevet (endret)

Her står jeg også fast atm, holdt på å rota rundt i en god halvtime nå. Kom meg opp på takene (du skal oppå noen esker litt lengre nede), men regner med du skal flytte på den platformen rett over deg der for å komme deg videre på takene, men finner ikke ut hvordan! Anyone? :innocent:

EDIT: takk cl_joe. *spille videre* :D

Endret av PoleCat
Skrevet
Satt fast der i noen timer selv. What to do: Løp nedover, høyre ved den svinge-saken. Ned mot høyre hele tiden. Så spawner et par folk, kill de, og klatre opp på taket.

Grunnen til at jeg satt fast var sikkert samme som deg: Fant ikke veien ned til høyre med en gang :)

hehe riktig! fant den nå! er på vei ned i mines!

thx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...