Gå til innhold

Manglende respons fra Dell


Supermikke

Anbefalte innlegg

Telefonnummeret funker ikke, kommer ikke igjennom... Det har nå snart gått to måneder siden jeg først begynte å få kontakt med Dell. Dette er den mest ubrukelige situasjonen jeg har noensinne vært borti....

 

Dell ansatte? FÅ RÆVA I GIR.

 

Gir dem en uke eller noe så blir det forbrukerrådet grunnet manglende respons.

 

 

Hvis noen har linjenummeret til en person i Dell som kan hjelpe så vil det bli verdsatt... Faren min skal stikke innom kontorene deres neste uke ettersom jeg ikke har muligheten til å dra hjem for denne dritten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ta utskrift av alle mailene.

2. Gå til forbrukerrådet og si at de ikke svarer på henvendelsene.

3. Be de overta saken.

4. Eventuelt stevn de inn for forliksrådet. Saken ordner seg forhåpentligvis før det :roll:

 

Jeg hadde aldri venta to måneder for å få tak i noen som kunne fikse en feil.

Lenke til kommentar
Hvis noen har linjenummeret til en person i Dell som kan hjelpe så vil det bli verdsatt... Faren min skal stikke innom kontorene deres neste uke ettersom jeg ikke har muligheten til å dra hjem for denne dritten...

Fra Gule Sider fant jeg at direktenummeret til Hans Christian Seime er 67 11 68 18, samt at e-mailadressen hans er [email protected].

 

Håper dette kan være til nytte.

Lenke til kommentar
Fra Gule Sider fant jeg at direktenummeret til Hans Christian Seime er 67 11 68 18, samt at e-mailadressen hans er [email protected].

 

Håper dette kan være til nytte.

Ooooh... Da jeg tok nummersøk så dukket jo selfølgelig bare navnet hans opp og ikke hjem/mail =|.. *kremt* Joda, får prøve å maile han med all info'en etc.. Vet nå ikke helt om å ringe han hjem med det aller første....

 

 

Det er utrolig hvor mye dere er villige til å hjelpe meg i denne saken, takker! =]

 

 

 

 

 

-edit-

har nå sendt mail til han og har ikke noe annet valg en å bare vente... *krysser fingrene*

 

Jeg holder dere oppdatert. =]

Endret av Supermikke
Lenke til kommentar
Ooooh... Da jeg tok nummersøk så dukket jo selfølgelig bare navnet hans opp og ikke hjem/mail =|.. *kremt* Joda, får prøve å maile han med all info'en etc.. Vet nå ikke helt om å ringe han hjem med det aller første....

Telefonnummeret skal være direktenummeret hans på jobb, ikke privatnummeret (som er 66 98 12 50). Så du kan nok trygt ringe det i arbeidstiden hans :o)

Lenke til kommentar
Ooooh... Da jeg tok nummersøk så dukket jo selfølgelig bare navnet hans opp og ikke hjem/mail =|.. *kremt* Joda, får prøve å maile han med all info'en etc.. Vet nå ikke helt om å ringe han hjem med det aller første....

Telefonnummeret skal være direktenummeret hans på jobb, ikke privatnummeret (som er 66 98 12 50). Så du kan nok trygt ringe det i arbeidstiden hans :o)

Aaaah, takk! Jeg hadde ikke tenkt til å ringe ettersom det virket som om det var hjem nummeret hans.. hehe =P

 

"Hei, kan jeg få snakke med pappa'en din? Spiser middag, ja?"

 

 

-edit-

 

Nå har maskinen begynt å skru seg av midt i programmer/filmer... Dette kan umulig være et godt tegn på at maskinen min har det helt godt....

Endret av Supermikke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...