B-QL Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Eller fungerer det ikke? Testa mitt 4.1 høytaler oppsett (gammelt creative system) og Nvidia soundstorm innebygget kort i Nforce chipsettet, det ble ikke noe bra, klarte ikke å fokusere hvor lydene kom fra eller hvem som snakket. , måtte gå over til 2 høytalere igjen. Så tenkte å oppgradere nå, hvis det er noe bedre med 5.1 høytaler oppsett eller er det bare at soundstorm kortet er for dårlig til suround lyd?.
Fat_ASS Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Skaffe et SB audigy 2 kort....=) Alle spill støtter det å du vil mest sannsynlig aldri få problemer...=) Dessuten er det den klareste lyden jeg noen gang har hørt fra pc... Har Logitech z-680 5.1 system å gleder meg noe sinnsykt til å prøve det på half life når jeg får det...=)
co2 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Har samme system (Z-680) og et Audigy 2 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG! Aldri hatt en så tøff spillopplevelse, musikken er helt insane når Bassen er skrudd opp
rvenes Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 bruker mitt onboard lydkort på asus p4c800-e deluxe... Det fungerer meget bra. Har kobla den til surroundforsterkern og kjøyrer pro logic 2... Stemmene kjem der dei skal. Man kan vel ikkje få ekte "dolby digital" ut vel? og ikkje pro logic 2? Bruker surroundanlegget... som er ganske bra lyd i, klipsch rf3 rc3 og rw10 og fyfaen så digg lyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå