Luchy Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) hei hei. jeg lurer på om noen her spiller tibia? hvis ikke gå til www.tibia.com og lag en konto å last ned spillet. det er et online spill. annbefaler det på det sterkeste hvis du vil downloade så først sign up (lag en konto) Så går du inn på kontoen å skifter passord og lager en fyr (create character) så må du downloade spillet det er gratis. Endret 18. november 2004 av K9
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Kanskje litt gammel post men folk klager jo så mye over at man må søke... Jeg spiller det ja Begynnte for noen uker siden og har en level 17 knight og en level 11 druid, UH maker. Det ser kjedelig ut på førsten, men når du har satt deg inn i det er det veldig bra. Ingen andre her som spiller det...?
Chrst Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Tibia er kult ja, men liker ikke nye updatsa. har for tiden er 30RP med 250k worth of bolts, og en 82EK. Noen som spiller Aldora? xD
aspic Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Kva server bør eg byrje på? Byrjar nett med spelet no.
Melkekartong Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 husker jeg lagde noen tøffe programer til Tibia en gang i tiden *mimre* :-D Jeg hadde tilogmed en makro som lagde runer utenfor huset, og når jeg ble angrepet, så løp druiden min inn i huset (ropte ut noe stygge greier gjorde jeg óg).. lagde en goood del UH runer på den tiden.. Det var gøy å gå i butikken og kjøpe noen tusen ham :-D
Chrst Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja serr, cheating i stor stil er sal.. MCa 12 character en gang, hadde 20bps med fish og slik...men ble banna foerste natten, det var kjett xDDD Broren min slapp billig unna, en av charsa jeg MCa med var knighten hans, heldigvis ble han kicka foer GMn kom, eid xD
f0kus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Takk til cipsoft, for at de lagde et bra spill, og så fucka de det helt opp
f0kus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Kanskje litt gammel post men folk klager jo så mye over at man må søke... Jeg spiller det ja Begynnte for noen uker siden og har en level 17 knight og en level 11 druid, UH maker. Det ser kjedelig ut på førsten, men når du har satt deg inn i det er det veldig bra. Ingen andre her som spiller det...? Wtf? Level 11 som UH maker??!
Runar Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Du må lære deg å se på datoer, f0kus. Les posten til Mr_Killer en gang til før du lager enda en tullete post.
f0kus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Aha,aha,aha..My mistake. Hvor lenge var det level 11 for å lage Uh's?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå