Gå til innhold

Bilde hvordam bytte fil type..


MoFFaSSa£

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan nedlaste prøveversjon!!!

Må du slutte. Han trenger IKKE Macromedia MX for å endre filtype til et bilde! Greit noek at det er en bra pakke, men alikevel...

Blir nærmest som å skulle flytte et sandkorn en meter og kjøper lastebil for å gjøre det. Totalt unødvendig.

 

Bruk paint, og prøv med andre formater som gif eller png. Jeg har forøvrig brukt paint mye. Filendelsen blir .JPG når man velger lagre som JPEG.

Lenke til kommentar
Kan nedlaste prøveversjon!!!

 

Bruk paint, og prøv med andre formater som gif eller png. Jeg har forøvrig brukt paint mye. Filendelsen blir .JPG når man velger lagre som JPEG.

Det ble bare JPEG format når jeg lagra den i paint..... :hmm: ...... men kan prøve meg litt fram :blush:

 

Hårek! skal teste ut det programet som du anbefaler når jeg blir ferdig på skolen.....

 

DjKs: prøvde å finne en prøve versjon man fant ingen, vil ikke skryte av lete egenskapene mine da :innocent:

 

Hvis jeg får det til blir det trolig en worklogg på meg :w00t:

Lenke til kommentar
Kan nedlaste prøveversjon!!!

 

Bruk paint, og prøv med andre formater som gif eller png. Jeg har forøvrig brukt paint mye. Filendelsen blir .JPG når man velger lagre som JPEG.

Det ble bare JPEG format når jeg lagra den i paint..... :hmm: ...... men kan prøve meg litt fram :blush:

 

Hårek! skal teste ut det programet som du anbefaler når jeg blir ferdig på skolen.....

 

DjKs: prøvde å finne en prøve versjon man fant ingen, vil ikke skryte av lete egenskapene mine da :innocent:

 

Hvis jeg får det til blir det trolig en worklogg på meg :w00t:

JPEG = JPG. Hvis det av en eller annen grunn ikke skulle funke, så er det bare å endre endingen til JPG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...