Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er ikke helsefarlig i dag?


Ghost Tulsa

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli ganske så lei av alle forskere som drar frem den ene tingen som er farligere en den andre.

 

Her og her er to eksempler.

 

Skal vi ikke kunne få leve?

 

Snart kan vi ikke gjøre annet enn å ligge hjemme i sengen om vi skal unngå alle "farene" som er der ute. Men det kommer vel til å utvikle et liggesår..... :wallbash:

 

Jeg trivest best å gjøre det jeg føler for, spise det jeg synes er godt, ferdig med det!

 

En bivirkning av alle disse "informative" undersøkelsene er angst og paranoia! :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bah...statestikk kan man få til å vise hva pokker man vil....

 

Tviler

Nick Astbury, presidenten i Oftalmologenes kongelige kollegium, påpekte at nærsynthet er relativt vanlig i den japanske befolkningen, og at nærsynthet igjen ofte øker risikoen for grønn stær.

 

 

- Jeg tviler på at det å stirre på PCer kan utgjøre noen forskjell, sier han.

 

sensasjonalistisk journalistikk som bare er ute etter å skremme og fortvile oss...det er tross alt det som selger aviser...

Lenke til kommentar

Finnes ikke det produktet som ikke er farlig i for store mengder.

 

Se på vann, man kan dø av det også, men bare dersom man drikker 8 liter på svært kort tid, og dør av vannforgiftning.

 

Tran er og sunt, men heller du i deg litervis av det er det plutselig helsefarlig.

 

Moderate mengder av det meste er som regel ikke farlig, men overdrevet forbruk er "helsefarlig".

Lenke til kommentar

akuratt som alt er helse farlig når man tar formye av det, er alt ufarlig om man tar lite nok.

 

eksempel

 

butolin er noe folk tar i trynet, for å fjærne rynker. de færeste dør av det.

 

mens butolin er også EKSTREMT giftig. faktisk så er det 1 000 000 ganger giftigere en cyanid, 1 gram butolin kan drepe 1 000 000 mennesker. etter golfkrigen fant FN ut at Irak hadde nok gifft til å drepe alle på jorda 10 ganger.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...