celebos Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) gleder meg, men får vente til i morgen etter jobb. nå må jeg legge meg så jeg er opplagt til mer spilling i morgen edit: trykka litt feil gitt Endret 17. november 2004 av celebos
MindTooth Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Ok, nå har jeg en ting til: Når de små monstrene kommer, jeg får seriøst frysninger. Et spill som gir frysninger så ofte er bra. Jeg digger HL2 jeg. Jeg synes nå du får frysninger i Halo2 også jeg da! HL2: -Første inntrykket var veldig digg! -Håper jeg snart får kjøpt det
ZlummGlumm Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Endelig en bra tråd. Må si meg enig i at spellet er genialt. Ble litt redd igår når jeg så at jeg hadde klart halvparten av kapittelene på en dag, men heldigvis er de kapittelene mot slutten lenger(virker det som). Det som er enda bedre er at det går glattere en Far Cry selv om jeg speller med høyere grafikk. Smooooooth Eneste jeg kan klage på er at det virker litt kort, men ikke no kortere en 1ern... så det er vel like greit. Forresten, kommer det en multyplayer HL2 mod eller no sånt? Synes det var litt rart at det ikke var no..
nAz-guL Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Superfornøyd her og Kunne vært litt mer musikk synes jeg, sinnsykt rå musikk og den passer perfekt! Velbrukte 449,- ja nAz-guL
Flexi Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) kansje litt off topic.. men: etter jeg hadde spillt halflife² en stund så ble noen av veggene etc, erstattet av hvite streker(vet, dårlig forklart.. men jeg kommer ikke på no bedre ) og når jeg gikk ut av spillet så var alle fargen mørkere, nesten lilla anyone? EDIT:ingen som veit :'( Endret 17. november 2004 av Flexi
bte Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 jeg skal spille på medium eller værre, GARANTERT:. skal bruke mange mange dager.. Fra og med tirsdag neste uke så har jeg 1uke og 2 dager fri.. Da blir det LAN og HL2 !! Da må du spille Hard... Jeg spilte på medium og det var alt for lett.. Ferdig på omtrent 10-13 timer.. Sillet var helt ekstremt, noe av det beste jeg har spilt - men ble litt skuffa over at det var så kort.. Men tipper det komme mange singleplayer mods i nærmeste fremtid.
bte Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 kansje litt off topic.. men: etter jeg hadde spillt halflife² en stund så ble noen av veggene etc, erstattet av hvite streker(vet, dårlig forklart.. men jeg kommer ikke på no bedre ) og når jeg gikk ut av spillet så var alle fargen mørkere, nesten lilla anyone? EDIT:ingen som veit :'( Last ned nye drivere til skjermkortet ditt... Hvis du har de nyeste eller noen uoffisielle, uninstaler dem.. Ellers er skjermkortet ditt ødelagt.
Zeph Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 jeg skal spille på medium eller værre, GARANTERT:. skal bruke mange mange dager.. Fra og med tirsdag neste uke så har jeg 1uke og 2 dager fri.. Da blir det LAN og HL2 !! Da må du spille Hard... Jeg spilte på medium og det var alt for lett.. Ferdig på omtrent 10-13 timer.. Sillet var helt ekstremt, noe av det beste jeg har spilt - men ble litt skuffa over at det var så kort.. Men tipper det komme mange singleplayer mods i nærmeste fremtid. Anbefaler alle å spele på hard, det er ikkje spesielt vanskeleg, og ta seg god tid. Eg plukker opp alt som er og kaster det rundt, stabler ting, herjer rundt og ser på alt som er på banane
Hermans Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Jeg er storfornøyd til nå. Konge spill på alle måter. Men det jeg tror ingen spill vil være like god som Half- Life 1 uansett. Half - Life 1 var once in a lifetime spilleopplevelse vil jeg tro. Det beste spillet noensinne.
d0ppler Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det ALLER råeste spillet jeg noengang har spilt. Det eneste som trekker ned er installasjonsprosessen og Steam, bortsett fra det så er dette spillet rett og slett fantastisk. Jeg er akkurat ferdig med å skyte ned helikopterne, og har fremdeles ikke møtt på noe særlig tøff motstand, og spiller det SELVFØLGELIG på HARD. Alt annet er jo på en måte litt juks.
Flexi Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) kansje litt off topic.. men: etter jeg hadde spillt halflife² en stund så ble noen av veggene etc, erstattet av hvite streker(vet, dårlig forklart.. men jeg kommer ikke på no bedre ) og når jeg gikk ut av spillet så var alle fargen mørkere, nesten lilla anyone? EDIT:ingen som veit :'( Last ned nye drivere til skjermkortet ditt... Hvis du har de nyeste eller noen uoffisielle, uninstaler dem.. Ellers er skjermkortet ditt ødelagt. gikk ikke er det ødelagt da?? Endret 18. november 2004 av Flexi
warillion Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 jeg digger også steam nå.. før hatet jeg alt som hadde med steam å gjøre. Det var nytt og uvant. Nå er det bare genialt. En funksjon som jeg liker at du kan på en enkel måte oppdatere, ta backup av save games og spille online enkelt. Det er veldig leit at valve ikke hadde gode nok servere til å støtte en enorm pågang, men det er få ganger folk kan se for seg hvilken pågang det blir og hvordan utfallet blir. Ta f.eks TG i fjor, de hadde tekniske problemer. Men tror at alle tilgav dem når alt fungerte igjen. Birger Nord: jeg har desverre ikke prøvd Halo2 fordi jeg ikke har xbox, så da er jeg like langt. Men håper en pc versjon kommer snart .
nAz-guL Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 kansje litt off topic.. men: etter jeg hadde spillt halflife² en stund så ble noen av veggene etc, erstattet av hvite streker(vet, dårlig forklart.. men jeg kommer ikke på no bedre ) og når jeg gikk ut av spillet så var alle fargen mørkere, nesten lilla anyone? EDIT:ingen som veit :'( Last ned nye drivere til skjermkortet ditt... Hvis du har de nyeste eller noen uoffisielle, uninstaler dem.. Ellers er skjermkortet ditt ødelagt. gikk ikke er det ødelagt da?? Det høres ut som at det kan være artifacts som det heter (tror jeg) Dette kommer vanligvis av at kortet/minnet blir for varmt. Du har ikke overklokket kortet? Har du noen kabinet vifter? Forekommer det ikke i noen andre spill? Du kan jo alltids slenge opp en post på hardware forumet og høre om noen har lignende erfaringer der .. nAz-guL
.tomf Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 får det om noen dager,bestilte fra elkjøp igår.. *håpe på å få det i morgen* gleder meg til gravity gunnern,gleder meg til alt!
Flexi Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 kansje litt off topic.. men: etter jeg hadde spillt halflife² en stund så ble noen av veggene etc, erstattet av hvite streker(vet, dårlig forklart.. men jeg kommer ikke på no bedre ) og når jeg gikk ut av spillet så var alle fargen mørkere, nesten lilla anyone? EDIT:ingen som veit :'( Last ned nye drivere til skjermkortet ditt... Hvis du har de nyeste eller noen uoffisielle, uninstaler dem.. Ellers er skjermkortet ditt ødelagt. gikk ikke er det ødelagt da?? Det høres ut som at det kan være artifacts som det heter (tror jeg) Dette kommer vanligvis av at kortet/minnet blir for varmt. Du har ikke overklokket kortet? Har du noen kabinet vifter? Forekommer det ikke i noen andre spill? Du kan jo alltids slenge opp en post på hardware forumet og høre om noen har lignende erfaringer der .. nAz-guL ja det skjer i alle spill.... nå hvertfall i want my colors back
erikb Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Genialt spill. Til alle som ikke har kjøpt det enda: LØP OG KJØP! Får det for 299,- hos lefdal/elkjøp. Har spillt noen timer, men prøver å nyte spillet så mye som mulig. Det blir litt feil å rushe gjennom hele dritten på 9 timer, som enkelte gjør. Har nå kommet godt inn i Ravenholm, og driver å slakter zombier for harde livet. Alt er perfekt, grafikken, lyden og fysikken. Totalt overlegent.
M@R7!N Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Se her da folkens : http://www.gamerankings.com/itemrankings/s....asp?rankings=y HL2 paa 2. plass, rett under Zelda : oot Fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå