hhhhhhhh Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Synes ikke dere at loadingen av og til kan bli for lang? Ellers er spillet bra synes jeg.
Hr. Jenssen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Fryktelig treg, til tider! Dessuten lagger spillet alt for mye, i forhold til grafikken, som langt ifra er verdens beste. (har enda ikke slått DOOM3)
rottert Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Verken lagger eller plages med lang loading her....
The Stig Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Loadingen er ikke noe spesiellt lang, men alt alt alt for ofte syns jeg! I tilegg har jeg lagt merke til at spillet slitter med lyden, den får spillet til å "lagge" litt til tider når jeg kommer inn i nye områder med masse lyd. Heldigvis er det bare slik at spillet kjører 98% glatt på MAX av alt Endret 16. november 2004 av Stikk-kont@kten
Zeph Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Dersom loadingen er som på Half-Life så er det ein erstatning for dei tradisjonelle brettene, hvilket er genialt etter min meining.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå