Gå til innhold

Får ikke startet HL2 - LØST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja Emporio tok knekken på det. men nå er ikke det som er saken her, jeg har kjøpt det og ENNÅ får jeg ikke spilt det.. derfor leeeer jeg meg ihjel om de taper masse på dette fordi dette her er teit. betale for noe som ikke funker, nei takk. har sett på installasjonen for warez utgaven, vell den er så si enkel, men den funker i det minste.. F**K Steam.

Skrevet
ja Emporio tok knekken på det. men nå er ikke det som er saken her, jeg har kjøpt det og ENNÅ får jeg ikke spilt det.. derfor leeeer jeg meg ihjel om de taper masse på dette fordi dette her er teit. betale for noe som ikke funker, nei takk. har sett på installasjonen for warez utgaven, vell den er så si enkel, men den funker i det minste.. F**K Steam.

Hvem er Emporio?

Skrevet

Hvem er Emporio?

gruppa som gav oss som ikke sto som beta testere eller eier av CS:CE .. de fikk jo spille CS:Source.. men Emporio gav oss CS:S som sikker de fleste av oss har spilt som lurte steam saken så vi fikk spille på legit servere. Forstår ikke developere gidder å "prøve" en gang å lage beskyttelser osv.. crackere tar knekken på de etter hvert.. tok jo ikke så spess lang tid før Starforce 3.3 var knekt (eks Xpand rally)

Skrevet

Hvis du gir en person koden til programmet(steam), så står det der hvordan alt steam sludderet skal lures, uansett hva de gjør, for steam må jo dekryptere (eller hva i satan det er den gjør) Half-life 2 filene, og da står det nødvendigvis i steam hva som gjøres.

Skrevet

men .. er jeg den ENESTE her som får wtf.jpg

jeg skulle VEEEELDig likt å vært i nærheten av hovedkontoret dems.. føler meg i et veeeldig berserk humør og valve har 99.9% noe med det å gjøre

Skrevet
men heretter skal jeg ALDRI noen sinne kjøpe et spill igjen. Aldri mer. har jo absolutt ingen problemer med "warez" jeg henter ned. derfor kommer jeg også til å holde meg til det, hvis det er slik disse "developerne" skal ha det. :thumbdown:

Hadde det ikkje vore for slike som deg hadde det heller ikkje vore nødvendig for spelutgivarane å koma med slike "tiltak".

Skrevet
Jeg har også samma problem.. leste at man skulle ta bort steam..da ville det funke.. jeg henta så si ny kopi fra elkjøp .. prøver igjen .. så prøver jeg det dem sier her på nettavisen.

"Vi, som mange andre, hadde problemer med installasjonen av «Half-Life 2». Problemet løste seg imidlertid etter at vi avinstallerte Steam.

Vi vet foreløpig ikke om dette er hovedproblemet i installasjonsvanskene, men det har hjulpet for et knippe mennesker TV 2 Nettavisen har pratet med. "

Source

men heretter skal jeg ALDRI noen sinne kjøpe et spill igjen. Aldri mer. har jo absolutt ingen problemer med "warez" jeg henter ned. derfor kommer jeg også til å holde meg til det, hvis det er slik disse "developerne" skal ha det. :thumbdown:

åssen i helvete fikk de til det, når jeg avinstalerte Steam, tok den med seg nesten alt. Valve mappa er 256kb.

jeg ba den om å avinstalere steam ikke HL, men Valve mappa som skulle være 40gig er nå bare 256kb uten steam

Skrevet
jeg ba den om å avinstalere steam ikke HL, men Valve mappa som skulle være 40gig er nå bare 256kb uten steam

samma gjorde jeg.. satt igjen med nada, og må nå update HL2 fra Steam!!?? Denne prosessen har nå pågått i 3 timer, og er IKKE ENGANG HALVVEIS..

DETTE HAR SKAL F@@N MEG IKKE VALVE SLIPPE BILLIG UNNA MED!!

Og hva er egentlig poenget med den dærre Steam-sheiten??? Jeg vil spille et dataspill, så må jeg bruke et annet program for så å kunne spille det?? For min del så kan Valve stappe Steam opp der hvor sola aldri skinner!!

Skrevet

HL2 funker ikke her heller.

Jeg er ikke veldig imponert over Valve akkurat nå. Har lastet ned spillet via steam, så jeg har det ikke på CD. Det er ikke aktuelt å slette hele steam-katalogen for så å laste ned alt på nytt. Med den loaden serverne opplever nå, så vil det sikkert ta noen dager.

hl2bug.JPG

Dette suger så jævelig.

Skrevet

Hadde det ikkje vore for slike som deg hadde det heller ikkje vore nødvendig for spelutgivarane å koma med slike "tiltak".

Sant det. Men se hva de gjør med de som betaler for spillet da. Litt kan dem vell tenke med. warez og pir8cy kommer alltid til å være der.. men slike metoder som dette her via steam og slik, er tull.. og jeg viste det mange uker før at steam kommer til å "go down like a 2 dollar bitch" ..og det gjorde det.. krasjet flere ganger samt overbelastet, noe dem burde tenkt på leeengre før de gir seg ut på slikt prosjekt. Hva hadde dem forventet ? er liksom litt flere mennesker enn nesa rekker noen ganger. :!:

Skrevet (endret)
Dette fikk jeg opp da jeg prøvde å starte spillet

wtf.jpg

greit nok at dem skal beskytte seg mot piratkopiering (vell tok ikke lang tid for EMPORiO å cracke det.. spillet er jo ute å svirrer på nette nå as we speak..) men at det går utover folk som faktis betaler det.. er U A K S E P T A B E L T.

Den versjonen er nuked!

EMPORiO jobber som et h***** får å få ut REPACK versjonen!

Til dere som er så dumme å laste ned EMPORiO versjonen, AVBRYT! Den er NUKED

Endret av Birger_Nord
Skrevet
lasta ned og betalte over steam. tok 3 min å låse opp spillet i dag tidlig.har fungert knirkefritt for min del.

Jepp, her også..

Fikk litt lag i begynnelsen, men det ble borte etter en aldri så liten reboot :)

Dessuten synes jeg Valve fortjener credit for spillet sitt, selvom jeg vet at mange er frustrerte.

Men jeg prater bare tull, er trøtt, natta :sleep:

Skrevet

Da fikk jeg endelig spilt HL2, i 3 min før jeg måtte dra på jobb :-(, men kan ihvertfall glede meg til hva som venter meg når jeg kommer hjem!

Hva jeg gjorde?

Ingenting, bare venta, prøvde en gang for morro skyld i dag tidlig, og plutselig så ble skjermen svart og frem kom en mann med en ventil ut av hodet... YOUHUU!!!

Så for meg så virker det som om Half-Life må connecte seg mot en SteamServer, selv om spillet er 100% klart og READY TO PLAY, og at disse steam-server'ne var litt for opptatte igår..

Skrevet (endret)

..ikke løst enda.. nå fungerer det ikke lengre...

virket en gang, og nå skjer akurat det samme som beskrevet i post #1.. (alstå INGENTING etter at jeg launcher Half-Life 2)

Må jeg være koblet opp hver gang jeg skal spille dette spillet????

EDIT : Grunnen til at jeg lurer på det er fordi jeg fikk kun starta det i dag tidlig, klokka 7.30, da det sanslygvis er liten pågang mot Steam.

Endret av dga01
Skrevet
EDIT : Grunnen til at jeg lurer på det er fordi jeg fikk kun starta det i dag tidlig, klokka 7.30, da det sanslygvis er liten pågang mot Steam.

Tror du er inne på noe der. Jeg sliter fortsatt med å komme inn i spillet, men hvis jeg bare venter en *liten* stund, og trykker på HL2-logoen 10-15 ganger, så kommer jeg til slutt inn i spillet. Men det er fryktelig teit hvis pågangen på Steam avgjør om du i det hele tatt kan starte spillet etter å ha registrert det :ermm:

Forresten, har du samme problemet med CS: S? Har egentlig ikke prøvd så mange ganger, men hittill har jeg ikke klart å starte det en eneste gang :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...