Gå til innhold

Gamesmix suger, hl2 er ikke kommet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestile for rundt ni måneder siden. så kommer det ikke idag. virkelig skuffet :no:. Så jeg benytter meg nokk av angreretten og sender det tilbake til der vor det kom fra. Desuten kjøpte jeg spillet et annet sted :w00t: Sitter å venter på at spillet skal bli aktivert. Det tar utrolig lang tid. Så gru dere :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg bestillte HL2 fra gamesmix på søndan, men d hakke kommet enda... d skulle kommet i dag!

Noen som vet når det kommer i posten min???

altså, hvis du tror at det tar 2 dager å pakke, levere til postkontoret i oslo og sende til deg, så burde du tenke en gang til. og å skylde på gamesmix er bare tull. har bestilt derfra mange ganger, og ofte er de like raske som diverse nettbutikker. (komplett osv).

 

edit: hvis du bor 500 meter i fra gamesmix så føler jeg kanskje med deg.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Fikk ikke spillet jeg heller, men jeg får det nok i morgen. Jeg gikk heller å kjøpte spillet i butikk, så får jeg bruke angreretten på den som kommer i morgen. Det blir bare noen tiere i frakt, men det er verd det!

 

Snart ferdig med unlockingen. Gleder meg! :D

 

Edit:

Er ikke fornøyd med Gamesmix! Det minste en kan forvente når en forhåndsbestiller er at en får spillet på utgivelsesdagen, ellers er det jo poenget borte med bestillingen! :wallbash:

Endret av guezz
Lenke til kommentar
"Idiotene" på cdon.com sendte jo spillet ut på søndag... jeg understreker SØNDAG.. hvem idioter gjør det?

enig, CDON suger, siste gang jeg kjøper noe der!

cdon.com din platebutikk på nettet. :whistle:

hehe stemmer bra det :whistle:

 

men hadde jeg vist det fra før av så hadde jeg kjøpt det fra elkjøp eller noen som har litt bedre konsentrasjon på det kunden ønsker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...