Gå til innhold

Noen testet denne LCD skjermen?


Omnikron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid noen som må si at dette har vært diskutert i annen tråd. Denne gangen er deg meg :roll: Sjekk link : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=326674

 

enden Skrevet 16/11/2004 : 16:22 

Ja, vi har testet/holder på å teste den [code]

 

Lurer bare på om den testen er ferdig (har testet) eller fortsatt under behandling(/tester) ?

Hadde jeg vist dere testet denne skjermen ville jeg avventet min bestilling. Nå er det bare å håpe på ok testresultat + at skjermen funker i andre spill enn BHD :w00t::w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Alltid noen som skriver om ting i andre tråder ja, men hvordan skulle jeg finne den tråden? Jeg ser alltid over første sia i forumet for å se om noen skriver om det jeg har tenkt å skrive om, men han her nevner jo ikke navnet på skjermen i sin tråd heller så hvordan skulle jeg vite at det var akkurat den samme skjermen? :ermm:

 

Ikke at jeg har skrevet navnet på skjermen heller....

Lenke til kommentar

Hmm, fikk min i dag og koblet opp mot min laptop på analogutgangen. Kjører std. oppløsning men får den ikke riktig skarp... Hele bildet er litt dosete...når jeg kjører auto setup så er den et lite øyeblikk veldig bra innstilt før den går tilbake og blir dosete....

 

Noen som oppfatter det samme eller er det noe galt med min skjerm?

 

Trodde med en gang at det var en tynn plastikkfilm på skjermen men det var det altså ikke...

Lenke til kommentar

Fikk min i går. Fant to pixel feil på den. Blir kontaktet av nettshop ang reklamasjon eller ei med disse feil.

Bruker dvi tilkoblingen, og bildet er knivskarp, gode farger også. Funker så lang ok i Ravenshield 6, litt mørk i BHD innendørs, men dette er kun innstillinger.

 

Husk å kjøre høyeste oppløsning på skjermen, eller blir skrift litt "grøtete"

 

Kommer tilbake med mer info når jeg har fått testet den bedre ut, kun brukt den i 2-3 timer.

 

NB har Nvivia GeForce 4200 selv, funker ubercool den, clocket til 305 - 605 og kjører grisefint :o)

Endret av Aldi
Lenke til kommentar
fredde: ikke kjør autosetup?

Ja, ble til slutt løsningen det... Autosetup suger på denne syntes jeg... bildet var også helt blått etter å ha stått på COOL i fargesetup.

 

Men etter litt egentuning så har jeg fått et absolutt akseptabelt resultat. Litt uvant med den blanke "glass" platen foran selve LCD panelet men det blir jeg fort vant til.

 

Absolutt en nydelig skjerm både utseende messig, prismessig og bildemessig...

 

DVI var også klart å foretrekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...