Gå til innhold

Half Life 2 utsatt ifølge spaceworld lillestrøm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ekstremt komisk. Spaceworld Lillestrøm har ikke engang satt ut spillet og mener bestemt at det er utsatt til 18.

problemet er bare at ram og rom i etasjen over selger sim bare det...

noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda... tape kunder det liker de. Spillet er seff ikke utsatt, hvordan kunne ellers alle ha spilt det da det er Valve selv som aktiverer det. SpaceWorld har tydelig vis ingen peiling...

Skrevet (endret)

Jeg er klar over at det er ute... ligger hjemme og venter på at jeg skal spille det.. er til og med aktivert. Men skolen er no dritt...

Jeg må le når jeg tenker på hvordan S. taper kunder på dette.

Edit: Det er faktisk slik at det bare er S. Lillestrøm som ikke har det ute.. Alle andre Spaceworld butikker jeg har sjekket med selger som fy.

Endret av runeah
Skrevet
Hahaha!!! for en herpa butikk!!

Har du prøvd å nevne det for dem at butikken over selger det??

å at halve verden sitter å spiller det akkurat nå??

Lol, ja. Jeg sa det til dem!

Reply: "Oi, da må vi stikke en tur opp til RogR for å si ifra!"

Hørt noe så dumt???

Skrevet

Hørt noe så dumt???

Harry Gud, harem vatt mellom øra. SpaceWorld er ganske herpa i Bergen også. Overprisa som det står etter, og når jeg skulle kjøpe meg BF:Nam på release dagen (om morgenen) hadde folka forsovet seg og åpnet butikken en time for sent. Takke F*** for at det var en kafe ved siden av... mmmm kaffe og Oreo-kake...

Skrevet

Hørt noe så dumt???

Harry Gud, harem vatt mellom øra. SpaceWorld er ganske herpa i Bergen også. Overprisa som det står etter, og når jeg skulle kjøpe meg BF:Nam på release dagen (om morgenen) hadde folka forsovet seg og åpnet butikken en time for sent. Takke F*** for at det var en kafe ved siden av... mmmm kaffe og Oreo-kake...

Kaffe og Bf.. kruttblanding.

Hjemme skal jeg også koke meg litt kaffe !

Skrevet
Ikke Spaceworld i Sandnes der hadde dei HL2 igår så jeg la det av skal hente det idag :!: :!: :dribble::dribble:

"Sandnes....nanana-na-na-na-na naa-naa naa naa! Sandnes....nanana-na-na-na-naaa-naaa!" Sibbe-Power!

Skrevet
Ikke Spaceworld i Sandnes der hadde dei HL2 igår så jeg la det av skal hente det idag :!: :!: :dribble::dribble:

Fyren på spaceworld kvadrat ville ikke selge hl2 til lille meg :blush:

Så jeg kjøpte det på EBgames :D

Skrevet

hva koster egentlig hl2 i butikken, og følger da cs:s, cz, hl1:source osv med da ?( mener med tanke på at cs:s, hl2, cz, hl1:source, dod:source osv koster bare 300 kroner igjennom steam ;) )

Skrevet
hva koster egentlig hl2 i butikken, og følger da cs:s, cz, hl1:source osv med da ?( mener med tanke på at cs:s, hl2, cz, hl1:source, dod:source osv koster bare 300 kroner igjennom steam ;) )

Litt avhengig av hvor du kjøper det...

Elkjøp selger det (visstnok) for 299 både på nett og i butikk, mens SW skal ha 449,- for det. (Var og sjekket siste i går)

Så jeg tar nok en tur bort til elkjøp for å plukke opp Hl²...

Butikkversjonen er kun CS:S og HL2, ikke resten.

BTW: Hvordan greier du å få så lav pris på dollarn?

50 USD = 311,653 NOK ifølge aftenposten...

Og det er den billigste steam pakken med bare CS:S og HL2.

Ellers blir det 59,9$ som er 374,046 for Silver og 89,95 $ (561.225 NOK) for Gold.

Men men...

Skrevet
Dette er ekstremt komisk. Spaceworld Lillestrøm har ikke engang satt ut spillet og mener bestemt at det er utsatt til 18.

noen synspunkter?

Litt rart siden jeg kjøpte det fra spaceworld i Oslo for 15 minutter siden..

Skrevet

Hadde spaceworld Lillestrøm tatt seg bryet med å sjekke diverse nettsteder så hadde de vist at den offisielle datoen er i dag.(16.11).....Lurer på hva i all verden de holder på med.

Skrevet
Hadde spaceworld Lillestrøm tatt seg bryet med å sjekke diverse nettsteder så hadde de vist at den offisielle datoen er i dag.(16.11).....Lurer på hva i all verden de holder på med.

de har det på den narvesen butikken like ved peppes pizza.(hvis det ikke er utsolgt da)

Skrevet

noen synspunkter?

Litt rart siden jeg kjøpte det fra spaceworld i Oslo for 15 minutter siden..

Jeg vet, Spaceworld på triaden har også lagt det ut for salg.. Det er vel bare de gutta fra lillestrøm som henger etter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...