dimdal Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Heya. Er en ivrig spiller på den amerikanske betaen av WoW, men opplever endel at klienten krasjer. Det første jeg tenkte var at dette var jo en beta, så hva kan man forvente, men det viste seg at andre ikke i det hele tatt hadde samme problemene som meg. Jeg har fått flere feilmeldinger som blant annet "The memory could not be dumped", da disse kommer opp i en feilmeldingsboks med mulighet for å sende til Blizzard. Det siste som har skjedd to ganger er at jeg får en BSOD med påfølgende restart. Har lagt inn de nyeste nVIDIA driverene, og også nyeste DX9c. I tillegg har jeg også oppgradert chipsetdrivere til motherboard. maskin: ASUS A7N8X-Deluxe nVIDIA nForce2 Athlon XP 2800+ med en barton kjerne ASUS V9950 GeForce FX5900 128 MB DDR 2 X TwinMOS unbuffered 512 MB PC3200 som kjører på 8 - 3 - 3 - 2.5 timings Soundblaster Audigy Player hjelp noen?
Djevlen Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg anbefaler deg å besøke www.worldofwarcraft.com. Og det kommer ikke Error #132 vel? Hvis det er tilfelle bør du underklokke maskinen din (ja, faktisk), det er dette jeg og fler med meg har gjort, da slutter spilet å krasje.
dimdal Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Har sjekket Worldofwarcraft.com .. skal sjekke neste gang jeg får error om det er den jeg får.. Hvor mye underklokking?
dimdal Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Nei jeg fortsetter jaggu å få bluescreens jeg.. :/ triste saker.. Ingen andre som har opplevd det samme?
Desdichado Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hva står det på bluescreen'n da? Der står det gjerne hvor det feiler, kom igjen nå, ike hold noe tilbake her...
dimdal Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 har ikke sett det siden jeg har automatisk restart når jeg får bluescreen.. men skal skru det av og sjekke neste gang det skjer..
dimdal Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Det er Error #132 jeg får.. hvor mye skal jeg underklokke?
Desdichado Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Du kan da ikke underklokke maskinen din for å få spilt et spill? Da hadde jeg heller gitt f altså...
MindTooth Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Du kan da ikke underklokke maskinen din for å få spilt et spill? Da hadde jeg heller gitt f altså... WoW er vedlig digg, og de en en priviligsjon å underklokke!!
dimdal Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Får også Error #131, noen som vet hva den er da? Des: Jo?
dimdal Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 Takker Des Nå har jeg kunnet spille lenge uten at det har kræsjet så langt. Det jeg gjorde var å klokke NED FSB'en, som jeg ikke engang hadde tenkt på var overklokket for å kunne kjøre RAM'en fullt ut.. Alt står i den linken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå