Gå til innhold

pris på radeon 9600?

MacManus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg få for mitt hercules radeon 9600 (256mb)? Har lyst på nytt skjermkort men vil gjerne selge mitt gamle for å få litt ekstra finansiering før kjøp. Noen som har ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det billigste Radeon 9600 256MB jeg fant i prisguiden går for 924kr helt splitter nytt. Jeg tipper du kan få mellom 60 og 80% av nypris på dette kortet. Dvs. mellom 550 og 750kr.

Skrevet
skal du ha radeon 9600 kort, velg et med 128 mb ram....yter bedre enn det med 256... selv om det er mindre minne...

Jeg skal selge, ikke kjøpe.

Men over til topic, kan eg få ca 700kr for det? for det hjelper på.

Skrevet
skal du ha radeon 9600 kort, velg et med 128 mb ram....yter bedre enn det med 256... selv om det er mindre minne...

Jeg skal selge, ikke kjøpe.

Men over til topic, kan eg få ca 700kr for det? for det hjelper på.

Er nok ikke verdt noe mer enn det.

Skrevet

Problemet er jo også at det er 128MB minne, 256MB er å foretrekke i dagens spill.

Skrevet

Problemet er jo også at det er 128MB minne, 256MB er å foretrekke i dagens spill.

Når GPU'en er så svak som Radeon 9600 så er det nært null forskjell på 128MiB og 256MiB. Den ekstra ram'en er rett og slett bortkastet. Særlig med tanke på at den sansynligvis er lavere klokket og dermed yter dårligere enn 128MiB.

Skrevet (endret)
sjekk ut prisguiden:

https://prisguiden.no/

Han ville ikke vite nypris, han ville vite hvor mye han kunne selge det for.

Jeg er ikke helt sikker men jeg ville nok ikke gitt mer enn 500kr for 9600 256mb.

Endret av TT88
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker men jeg ville ikke gitt mer enn 500kr for 9600 256mb.

må si meg enig der, spes ikke når der er 256mb ram på det.

man kan jo kjøpe et vanlig 9600 med 128(som antaglivis yter mer enn ditt 256 kort) til 700,- men du kan alltids håpe!

lykke til :thumbup:

Skrevet (endret)
Eller lure en som ikke har peiling :p

Neida, sånt gjør man ikke..................... :roll:

ikke? solgte et 9200se til søstra mi for 1500,- i august jeg ;)

(hadde dessverre ikke samvitighet til det :( så hu fikk igjen 1300,- )

Endret av headcleaver
Skrevet
Eller lure en som ikke har peiling :p

Neida, sånt gjør man ikke..................... :roll:

ikke? solgte et 9200se til søstra mi for 1500,- i august jeg ;)

(hadde dessverre ikke samvitighet til det :( så hu fikk igjen 1300,- )

Til søsteren din? kunne vært en annen sak hvis det var en ukjent person. Bra du ga igjen pengen. 9200se er ikke verdt 200kr en gang. Men ganske morsomt egentlig.

Skrevet
Før helga solgte PS 9600 128/256 for 550,- på lagersalg.

Da blir det vel det halve pluss 75,- i frakt .

Kr. 350 .

Hvis jeg er heldig for jeg 500kr for det. Satser på det. Takk for svar folkens.

Skrevet

En kamerat av meg fikk 750kr for et PowerColor Radeon 9600 pro EZ 128mb, som yter et sted mellom non-pro og pro. Dette var vel ca. 1 måned siden, og jeg vil også si 500kr er en ok pris for et non-pro med 256mb nå. :hmm:

Skrevet

Jeg tenkte å ta 600-700 spenn for mitt pent brukte Sapphire 9600xt fireblade med full urørt bundle men folk her er jo sprø :p Sikker på jeg kunne fått 1000 kr..

Ellers ville jeg neppe gitt mer enn 400 for kortet ditt dessverre men kanskje jeg bare er gniten eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...