Gå til innhold

Steam - Jeg beveger meg 500 ping!


Anbefalte innlegg

:hrm: Jeg har problemer med Steam, fortiden nå. Jeg har nettopp formatert C: og har installert SP2 og, etter det har jeg hatt problemer med PING i CS, og andre Steam spill.

 

Det starter sånn: Jeg joiner serveren, så starter runden.

 

Jeg kjøper våpen.

 

Jeg starter springe.

 

Jeg har net_graph 3, så jeg ser når pingen stiger.

 

Jeg går litt = 200-300 ping.

 

Jeg går og skyter = 400-500 ping.

 

Hva feiler?

 

Hjelp!!! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I de erfaringene jeg har hatt med SP2 har nesten alle spille fucket seg, så jeg gikk tilbake til SP1 og siden har alt funket som det skal. Kjenner mange som har hatt problemer med SP2 og spill.

 

edit: jeg husker jeg fant en liste over ting SP2 ikke takler... vent litt så finner jeg den

 

edit2: jeg fant jeg fant. Listen ligger her så hvis du har noen av disse programen kjørende mens du spiller, så tror jeg det kan være grunnen.

Endret av thorso
Lenke til kommentar

I de erfaringene jeg har hatt med SP2 har nesten alle spille fucket seg, så jeg gikk tilbake til SP1 og siden har alt funket som det skal. Kjenner mange som har hatt problemer med SP2 og spill.

 

edit: jeg husker jeg fant en liste over ting SP2 ikke takler... vent litt så finner jeg den

 

edit2: jeg fant jeg fant. Listen ligger her så hvis du har noen av disse programen kjørende mens du spiller, så tror jeg det kan være grunnen.

 

 

Hvordan går jeg over til SP1 da?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje på 1990 tallet men har du DSL (Over Dual ISDN) så går det fint an å bruke 101/101. Hvis linja di ikke takler det så vil du se at du får mye Loss så bare sleng på net_graph 3 og titte.

 

Jeg kjører Charlie på NGT og kjører 101/101 helt perfekt med 25 000 i rate.

Så si alle jeg kjenner kjører dette. Men er helt sykt kor mye forskjellig folk kjører. Jeg har sett på det verste noen som har cl_cmdrate på 101 mens updateraten er på 40 . Du tar imot mere pakker og sender halvparten ut tilbake.

 

Bare pass på at cmdrate/updaterate matcher :)

 

Er ingen feil med SP2 utenom at folk ikke kan å operere windows ordentlig. Alt dette på linken ovenfor dreier seg om Firewallen noe du kan slå av med ett tastetrykk. Gå på Security Center i kontrollpanel så kan du skru av alt av sikkerhet som SP2 adder.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Kanskje på 1990 tallet men har du DSL (Over Dual ISDN) så går det fint an å bruke 101/101. Hvis linja di ikke takler det så vil du se at du får mye Loss så bare sleng på net_graph 3 og titte.

 

Jeg kjører Charlie på NGT og kjører 101/101 helt perfekt med 25 000 i rate.

Så si alle jeg kjenner kjører dette. Men er helt sykt kor mye forskjellig folk kjører. Jeg har sett på det verste noen som har cl_cmdrate på 101 mens updateraten er på 40 . Du tar imot mere pakker og sender halvparten ut tilbake.

 

Bare pass på at cmdrate/updaterate matcher :)

 

Er ingen feil med SP2 utenom at folk ikke kan å operere windows ordentlig. Alt dette på linken ovenfor dreier seg om Firewallen noe du kan slå av med ett tastetrykk. Gå på Security Center i kontrollpanel så kan du skru av alt av sikkerhet som SP2 adder.

Har selv 8 mbit linje da.... :w00t:

 

Men jeg får mye bedre ping med 65-85 enn med 101 :dribble: og maskineriet mitt er jo ganske godt da:

 

Komplett S775 DDR2

In-Win S564 Midi Tower ATX Sort/Sølv

MSI 915G NEO2 Platinum Hovedkort S775

Intel Pentium 4 550 3.4 GHz Boxed

Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB KIT

Western Digital Caviar 200GB S-ATA

Western Digital Caviar 200GB S-ATA

Maxtor OneTouch II USB2.0/Firewire 300GB 16MB 7200RPM

Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3

LG 17" LCD L1720B Silver TCO-99

Plextor DVD-Brenner PX-712A IDE Retail

Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x Sort

3Com Gigabit NIC PCI

Creative SB Audigy 2 ZS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...