Gå til innhold

Snus er "bevist" helseskadelig! Nervøs?

Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vel, da kommer jeg i alle fall ikke til å begynne :wee:

Samme her :wee: Ikke det at jeg hadde tenkt til å begynne i det hele tatt :ermm:

Endret av kaiern
Skrevet

Det jeg ikke skjønner med den statistikken der er at det er 67% større sannsynlighet. Hvis sannsynligheten fra før av er ganske liten f.eks 1%, vil jo sannsynligheten bare være 1,67%, eller tar jeg feil nå?

Skrevet

flott! hater snus, det er verre enn røyk... Spesielt når folk legger igjen stuffet etter seg på byen/fest. Å spesielt når det er jeg som har vorspiel og skal rydde bordet :realmad:

Skrevet (endret)

Jeg skal prøve og slutte å snuse innen jul! Har bestemt meg for og trappe ned 1 boks i uken. Noen som er med?:p Men man må vell ha snusa en goood stund før det begynner og bli farlig...

Endret av FrenChie
Skrevet
Det jeg ikke skjønner med den statistikken der er at det er 67% større sannsynlighet. Hvis sannsynligheten fra før av er ganske liten f.eks 1%, vil jo sannsynligheten bare være 1,67%, eller tar jeg feil nå?

Tror det er sånn, men sannsynligheten er mindre enn 1% Om sjefen på jobben kan det han snakker om så er det 0,0167% eller noe :)

Skrevet

Tror det er sånn, men sannsynligheten er mindre enn 1% Om sjefen på jobben kan det han snakker om så er det 0,0167% eller noe :)

Ok, da var det slik som jeg trodde. Så det blir det samme som å si at faren for å bli drept av en lilla meteoritt på en onsdag øker med 76% hvis du har på deg lilla skjerf og tøfler?

Skrevet

Det har da aldri vært tvil om at det er skadelig vel? Så lenge jeg kan huske har det vært advarsler på snusboksene. At noen finner ut at det plutselig er farlig er ingen overraskelse. Neste år finner de kanskje ut at det ikke er farlig likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...