Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lasta ned den 1.6_beta_02 version den som lå øverst på lista på den linken du ga meg. Og jeg gjorde alt riktig , men når jeg RS wow var alle filene out of date :S ?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Har prøvd litt selv med å komme meg opp dit, men har ikke klart det enda. :p Kommer vaktene seg opp dit hvis du aggroer de?

Skrevet
Har prøvd litt selv med å komme meg opp dit, men har ikke klart det enda. :p Kommer vaktene seg opp dit hvis du aggroer de?

De gjorde hvertfall ikke før i gode gamle dager da man kunne roofe overalt.

Lurer på om alle goblin-vaktene har ranged nå, men om de kan skyte deg fra bakken vet jeg ikke.

Jeg jaga ned en haug med allianse som roofa fra taket på vertshuset i Gadget, da fikk jeg en PM fra en GM med takk for å ha gjort det :p

Skrevet
eyy

Er litt tricky å komme opp der, men det går :) Hvis du angriper fienden skyter vaktene deg ned (bokstavlig talt). Når du blir skutt, ser det akkurat ut som om du blir slappet i CS :p

Skrevet
Tok den ikke jeg.  :blush:

Ikke jeg heller med en gang, men tror det er det at tigeren har begynt å spise på hesten og dermed paladinen. Det er ivertfall sånn jeg ser det. Mulig jeg tar heeelt feil nå :p

Jupp, trist historie det der... :D

Skrevet (endret)

ja, jeg kom meg langt opp i masta som er mitt i booty bay, så tok jeg hunters mark bare for å erte en horde, trodde ikke vaktene skulle bli sure for det. de begynte å skyte på meg så jeg fløy langt bort før jeg landa i vannet. kan gi bilde snart må bare overføre det fra en annen pc.

edit: fant ikke bildet :( må ha klart å slette det :blush:

Endret av Ickz
Skrevet (endret)
Tok den ikke jeg.  :blush:

Ikke jeg heller med en gang, men tror det er det at tigeren har begynt å spise på hesten og dermed paladinen. Det er ivertfall sånn jeg ser det. Mulig jeg tar heeelt feil nå :p

Det står helt åpent... :)

Edit. men ja

Endret av Solid Knight
Skrevet (endret)
eyy

Noen som slår denne da?

skal prøve..screenshot kommer etterhvert...

Men til da..sjekk denne..

post-172-1123762123_thumb.jpg

Endret av Marsan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...