Gå til innhold

Half-Life: Bra stress test med 6800 2400 gs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har Nvidia kort regnet jeg med dårlig resultat men med alt på fullt fikk jeg 120fps!.

er veldig fornøyd med dette, aner ikke hva xt kortene har fått men skall finne ut dette

Jepp jeg har tatt bildet av resultatet (om det skulle være veldig bra)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amd 3200 64-1.5 gb ocz premier-kn8 plantinium.

max aa-af er ikke de 4 og 16 tro, må starte spillet igjen for å se, noe det er for seint til. Er veeeldig fornøyd med resultatet :love:

kjøpt silver på steam, er mektig imponert over cs:source så dette blir moro!

Skrevet

Du har et av de beste kortene på markedet og du forventet dårlig resultat?!? De siste generasjoenen skjermkort er nesten dobbel så raske som forrige generasjon!

Skrevet
amd 3200 64-1.5 gb ocz premier-kn8 plantinium.

max aa-af er ikke de 4 og 16 tro, må starte spillet igjen for å se, noe det er for seint til. Er veeeldig fornøyd med resultatet :love:

kjøpt silver på steam, er mektig imponert over cs:source så dette blir moro!

Skrudde du på aa/af i spelet eller i kontrollpanelet til skjermkortet?

Skrevet
Ikke dårlig, men jeg har hørt så mye rart fra Ati folket.

Skrudd på fult fra spillet

Okey.. prøv å skru av der, og skru på i drivaren.. meinar og ha hørd at aa/af ikkje funkar viss du skrur det på i spelet.. kanskje det var eit ant spel! Er litt usikker.. Selfølgeleg får du bra score med det kortet! Er jo eit av dei raskaste på dagens marked! :thumbup:

Skrevet (endret)

På steam forumet sa de at en 120 fps i stresstesten tillsvarte 70-80fps med samme instillingene i HL2 :cool: , spillet er ferdig lastet ned på pcen, muligheten for at jeg for spilt rett etter midnatt er der.

Endret av simalarion
Skrevet
På steam forumet sa de at en 120 fps i stresstesten tillsvarte 70-80fps med samme instillingene i HL2 :cool: , spillet er ferdig lastet ned på pcen, muligheten for at jeg for spilt rett etter midnatt er der.

Rett etter midnatt? vell.. viss du mener 09:00 er rett etter midnatt så :p

Skrevet (endret)

Jeg fikk 60 fps med alt fult

Spec

Amd +2400 2 ghz

Ati Radeon x800 pro

512 ram twinmos på et MSI hovedkort

Vet ikke hva som drar ned men tipper rammen .

Btw : Dette er en fukka version tror jeg , det mangler masse lyd filer på cs_office og jeg tror dette er en nedlastet version siden jeg fikk det av en kompis. Men selv om det kanskje er det kan noen vær så snill å hjelpe meg her.

Jeg bruker Catalyst 4.11 driver

EDIT: Jeg har også en gammel skjerm som jeg har 60 hertz på , kan det være problemet ?

Endret av gamerman
Skrevet
Jeg fikk 60 fps med alt fult

Spec

Amd +2400 2 ghz

Ati Radeon x800 pro

512 ram twinmos på et MSI hovedkort

Vet ikke hva som drar ned men tipper rammen .

Btw : Dette er en fukka version tror jeg , det mangler masse lyd filer på cs_office og jeg tror dette er en nedlastet version siden jeg fikk det av en kompis. Men selv om det kanskje er det kan noen vær så snill å hjelpe meg her.

Jeg bruker Catalyst 4.11 driver

EDIT: Jeg har også en gammel skjerm som jeg har 60 hertz på , kan det være problemet ?

:p fikk nå 56.87 fps med 4.12b

[email protected]

9800 pro

512 DDR pc 2700

HIGH på ALT!

4XAA

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...