Gå til innhold

Half-Life: kjøpte meg hl2 for 5min siden, bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hallo.

for 5 min siden kjøpte jeg meg hl2 på elkjøp for 299kr, med postoppkrav osv ble total summen på 409kr, var dette ett bra kjøp? noen som vet hva som fyller med i pakken? :hmm:

takker for alle svar! :thumbup:    (whohoooo, så gla jeg er:P)

Jeg har bestillt spillet fra CDon.com. Med porto blir det tilsammen 408,- med fakturabetaling, så egentlig vil jeg jo ikke si at det var noe godt kjøp at du bestillte det fra Elkjøp i oppkrav.

eg forhåndsbestilte for 1.5 år siden på cdon, eg må betale 428 spenn :tease:

Skrevet (endret)

Elkjøp får også "Half-Life 2 Collectors Edition" i butikken i morgen, så vidt jeg vet. Har allerede fått personalet til å legge av et eksemplar til meg.

Collectors Edition inneholder en eller 2 "Prima" strategiguider/making of" bøker, noe ukjent merchandise, samt Half-Life Source, mulig det også inneholder DOD Source, men det er jeg usikker på. Gleder meg i alle fall stort til jeg kommer hjem fra perm om 2 uker:) Half-Life 2 og Harry Potter 3 DVD på samme tid :-D

Endret av mjuu
Skrevet
Ai, der sier du noe, jeg må huske å koble til DVD-spilleren min igjen. Husker ikke hvorfor jeg koblet den ut  :dontgetit:

Det husker du sikket når du kobler den til igjen :p

Ontopic: er det noen her som har erfaring med å handle på elkjop.no og vet sånn ca når de leverer varene tar det 3 dager 1 uke?

tipper det tar 2-3 dager jeg :yes:

Eg bestilte noen spill på Elkjøp og det tok nesten 14 dager før det kom :(

Skrevet

Har bestilt jeg også nå:D

Usikker på aldersgrensen på spillet, MEN du må være 18 år for å handle fra elkjøp sine nettsider :p Går vel sikkert bra selv om dere ikke er det.

Skrevet
Jeg bestilte fra Elkjøp som brevpakke. Da ble det kun 318kr totalt! :D

Når du betaler så lite, betaler vell du bare for HL 2 og CS source dah ?

bronze eller noe?

Skrevet
Jeg bestilte fra Elkjøp som brevpakke. Da ble det kun 318kr totalt! :D

Når du betaler så lite, betaler vell du bare for HL 2 og CS source dah ?

bronze eller noe?

Original-utgaven, som bare inkluderer HL2 og CS: Source ja.

Skrevet
Elkjøp får også "Half-Life 2 Collectors Edition" i butikken i morgen, så vidt jeg vet. Har allerede fått personalet til å legge av et eksemplar til meg.

Collectors Edition inneholder en eller 2 "Prima" strategiguider/making of" bøker, noe ukjent merchandise, samt Half-Life Source, mulig det også inneholder DOD Source, men det er jeg usikker på. Gleder meg i alle fall stort til jeg kommer hjem fra perm om 2 uker:) Half-Life 2 og Harry Potter 3 DVD på samme tid :-D

Du får t-skjorte og Prima sampler med collectors edition i tilegg til HL2 CS Source og HL Source.

Skrevet
Jeg bestilte fra Gamesmix.com.

419,- u/porto.

Noen som har noe erfareing fra gamesmix? Er det å anbefale?

For min del så synes jeg at gamesmix er den tregeste leverandøren EVER!

Bestilte NFS:U 1 da det kom ut, et par uker før release.

Gamesmix holder til i Moss, det er også her jeg bor, så jeg regna med at det skulle gå kjapt.

Neida, det tok en uke før jeg fikk det etter release!

Mao; Ikke å anbefale :)

Kjenner også en del som også har elendige erfaringer med dem..

Skrevet

Hvis poenget er at dere skal ha spillet så voldsomt fort så hadde vel det beste vært å kjøpt det på Steam? Da kunne dere spilt alt dere maktet fra kl 9 i dag tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...