bomelby Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 kan fortelle at Expert (i allefall på kløfta) har fått det inn og det ligger klart nå butikken åpner 10.00 i morgen.
Mala Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 hallo.for 5 min siden kjøpte jeg meg hl2 på elkjøp for 299kr, med postoppkrav osv ble total summen på 409kr, var dette ett bra kjøp? noen som vet hva som fyller med i pakken? takker for alle svar! (whohoooo, så gla jeg er:P) Jeg har bestillt spillet fra CDon.com. Med porto blir det tilsammen 408,- med fakturabetaling, så egentlig vil jeg jo ikke si at det var noe godt kjøp at du bestillte det fra Elkjøp i oppkrav. eg forhåndsbestilte for 1.5 år siden på cdon, eg må betale 428 spenn
akristina92 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg bestilte fra Gamesmix.com. 419,- u/porto. Noen som har noe erfareing fra gamesmix? Er det å anbefale?
rakeme Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 (endret) Elkjøp får også "Half-Life 2 Collectors Edition" i butikken i morgen, så vidt jeg vet. Har allerede fått personalet til å legge av et eksemplar til meg.Collectors Edition inneholder en eller 2 "Prima" strategiguider/making of" bøker, noe ukjent merchandise, samt Half-Life Source, mulig det også inneholder DOD Source, men det er jeg usikker på. Gleder meg i alle fall stort til jeg kommer hjem fra perm om 2 uker:) Half-Life 2 og Harry Potter 3 DVD på samme tid :-D Endret 21. juli 2015 av mjuu
Trygve Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Ai, der sier du noe, jeg må huske å koble til DVD-spilleren min igjen. Husker ikke hvorfor jeg koblet den ut Det husker du sikket når du kobler den til igjen Ontopic: er det noen her som har erfaring med å handle på elkjop.no og vet sånn ca når de leverer varene tar det 3 dager 1 uke? tipper det tar 2-3 dager jeg Eg bestilte noen spill på Elkjøp og det tok nesten 14 dager før det kom
Superkonge Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Har bestilt jeg også nå Usikker på aldersgrensen på spillet, MEN du må være 18 år for å handle fra elkjøp sine nettsider Går vel sikkert bra selv om dere ikke er det.
BoRsE Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg bestilte fra Elkjøp som brevpakke. Da ble det kun 318kr totalt! Når du betaler så lite, betaler vell du bare for HL 2 og CS source dah ? bronze eller noe?
razh0r Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Jeg bestilte fra Elkjøp som brevpakke. Da ble det kun 318kr totalt! Når du betaler så lite, betaler vell du bare for HL 2 og CS source dah ? bronze eller noe? Original-utgaven, som bare inkluderer HL2 og CS: Source ja.
Der Kommissar Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Kjøpte/bestilte meg nettopp Half-Life 2 fra Elkjøp til 318 kroner! Gleder meg! Btw: Det stod at ved forsendelse som brev ville det ta ca. 1-4 dager, så hvis det tar 14 dager vil jeg ha penga tilbake
Jokko88 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Elkjøp får også "Half-Life 2 Collectors Edition" i butikken i morgen, så vidt jeg vet. Har allerede fått personalet til å legge av et eksemplar til meg. Collectors Edition inneholder en eller 2 "Prima" strategiguider/making of" bøker, noe ukjent merchandise, samt Half-Life Source, mulig det også inneholder DOD Source, men det er jeg usikker på. Gleder meg i alle fall stort til jeg kommer hjem fra perm om 2 uker:) Half-Life 2 og Harry Potter 3 DVD på samme tid :-D Du får t-skjorte og Prima sampler med collectors edition i tilegg til HL2 CS Source og HL Source.
Blue--Sky Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 2 timer igjenn nå¨!!!!!!! Bare synd jeg må en liten tur på jobb først
Kasp Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jeg bestilte fra Gamesmix.com.419,- u/porto. Noen som har noe erfareing fra gamesmix? Er det å anbefale? For min del så synes jeg at gamesmix er den tregeste leverandøren EVER! Bestilte NFS:U 1 da det kom ut, et par uker før release. Gamesmix holder til i Moss, det er også her jeg bor, så jeg regna med at det skulle gå kjapt. Neida, det tok en uke før jeg fikk det etter release! Mao; Ikke å anbefale Kjenner også en del som også har elendige erfaringer med dem..
_Xorcist Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hvis poenget er at dere skal ha spillet så voldsomt fort så hadde vel det beste vært å kjøpt det på Steam? Da kunne dere spilt alt dere maktet fra kl 9 i dag tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå