Patz Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Skal virkelig viften på mitt AOpen Aeolus FX5200 DV256 bråke såå mye? Hør selv her. Opptaket er tatt med mic'en ca. 5 cm fra viften mens jeg stopper viften med hånden. Tross alt så har jo ikke 128mb versjonen vifte i det hele tatt.
SpecialUnit69 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 GODDAMNIT...det bråkte ja Hva med å montere kjøleribbe med ei større vifte på lavt turtall?
Pilot_ Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Går ikke det ann å kjøpe en silent vifte å ha på i steden da. Var ikke mye silent den der hvertfall
Patz Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Hva med å montere kjøleribbe med ei større vifte på lavt turtall? Kan jo selvfølgelig gjøre det, men har bestilt meg TT BigWater så jeg vurderer å legge Denne til i bestillungen. Men lurte jo på om viften faktisk skal bråke så mye, eller om det er en feil. Går ikke det ann å kjøpe en silent vifte å ha på i steden da. Vel, det går faktisk ikke ann (da må det isåfall moddes litt) pga. at viften på en måte er montert fast i kjøleribben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå