Torjus Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg har akkurat formatert og mistet alle IPene i favoritter. Noen som har mulighet til å finne ipn til en server som heter "JFK Climb server"? Jeg har prøvd å søke etter den og har prøvd google... Jeg får ikke Allseeingeye til å virke...
Mixy89 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hvis du i ettertid skulle ville ha tak i en IP, gå inn påwww.gsearch.net der kan du både søke etter spillere (etter nicket dems) eller etter servere...
Sigga Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Det var ei bra side og ha. Denne posten passet meg perfekt, siden jeg har lett etter en bra climb server lenge..
A.J Green Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) et map hvor målet ikke er å drepe motstandere, men å komme seg på toppen av et punkt. Det er ikke spessielt lurt å spille om du har høyt blodtrykk da du fort blir gal av at du ikke klarer det. Endret 14. november 2004 av ericthelord
Mats1988 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Men det som er så bra med JFK er at de har slik checkpoint system, så hvis du falle ned så skiver du bare /tele, så kommer du dit du var da du sist gang lagde et /checkpoint
Torjus Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Men det som er så bra med JFK er at de har slik checkpoint system, så hvis du falle ned så skiver du bare /tele, så kommer du dit du var da du sist gang lagde et /checkpoint feil. /cp og /tp
Mats1988 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Nei, det funker fint med /checkpoint og /tele. Spilte der for 10 min siden så der funket fint da, men det funker sikkert fint med /cp og /tp.
entonic Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 et map hvor målet ikke er å drepe motstandere, men å komme seg på toppen av et punkt. Det er ikke spessielt lurt å spille om du har høyt blodtrykk da du fort blir gal av at du ikke klarer det. skal du da ikke drepe andre??
Mats1988 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Poenget med climb maps er: du starter i bunn av mapet(som er høyt), du skal da klare å hoppe deg til topps(noe som kan høres lett ut, men det er ikke alltid det) I bunnen av mapet finner du ofte en tidtaker-starter som du bruker use button på, når du har kommer til topps, finner du en amken, bare at dens topper tiden. Da får du se hvor lang tid du har brukt på å hoppe deg helt til topps. Genialt om jeg får si det selv, men som alt annet, man går lei.
.tomf Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 hei thorso møtte deg der,kalte meg ROMPE,og Climber etterhvert
astlo Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 195.20.109.10:27035 er ipen som Whining hadde linka lenger oppe, du kan og joine servere som har KZ maps som er hoppe maps men ikke alle har checkpoint\teleport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå