Gå til innhold

IP til JFK Climb server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat formatert og mistet alle IPene i favoritter.

Noen som har mulighet til å finne ipn til en server som heter "JFK Climb server"?

Jeg har prøvd å søke etter den og har prøvd google...

Jeg får ikke Allseeingeye til å virke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

et map hvor målet ikke er å drepe motstandere, men å komme seg på toppen av et punkt. Det er ikke spessielt lurt å spille om du har høyt blodtrykk da du fort blir gal av at du ikke klarer det.

Endret av ericthelord
Skrevet

Men det som er så bra med JFK er at de har slik checkpoint system, så hvis du falle ned så skiver du bare /tele, så kommer du dit du var da du sist gang lagde et /checkpoint

Skrevet
Men det som er så bra med JFK er at de har slik checkpoint system, så hvis du falle ned så skiver du bare /tele, så kommer du dit du var da du sist gang lagde et /checkpoint

feil.

/cp og /tp

Skrevet
et map hvor målet ikke er å drepe motstandere, men å komme seg på toppen av et punkt. Det er ikke spessielt lurt å spille om du har høyt blodtrykk da du fort blir gal av at du ikke klarer det.

skal du da ikke drepe andre??

Skrevet

Poenget med climb maps er: du starter i bunn av mapet(som er høyt), du skal da klare å hoppe deg til topps(noe som kan høres lett ut, men det er ikke alltid det) I bunnen av mapet finner du ofte en tidtaker-starter som du bruker use button på, når du har kommer til topps, finner du en amken, bare at dens topper tiden. Da får du se hvor lang tid du har brukt på å hoppe deg helt til topps. Genialt om jeg får si det selv, men som alt annet, man går lei.

Skrevet

195.20.109.10:27035 er ipen som Whining hadde linka lenger oppe,

du kan og joine servere som har KZ maps som er hoppe maps men ikke

alle har checkpoint\teleport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...